Rafael Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Hei! Jeg er ikke sikker på om det finnes en slik vare ute på markedet i det hele tatt, men leter etter en type switch der man kan plugge inn skjerm, mus og keyboard, og så eventuelt skifte til hvilken datamaskin de enhetene skal lytte til. Et eksempel: La oss si at jeg har to datamaskiner i ett rom, men har verken plass og/eller god nok holdning til anskaffelse av et ekstra sett med skjerm, mus og tastatur. Det hadde dermed vært brukbart å ha en switch der jeg bare kunne trykke på en knapp for å skifte mellom datamaskinen enhetene skal 'lytte' til. Om det er noen som vet om det finnes slik produkter, og kanskje eventuelt hvilke (eller hvilken produsent) som er lurt å satse på, så hadde det vært trivelig om dere kunne dele dette med meg. - rafael EDIT: Har funnet ut av at slike produkter tilsynelatende finnes (fant på komplett.no under KVM Switch-kategorien). Spørsmålet kan da forandres til om dere vet hvilket av produktene som er verdt å satse på. Takk. Endret 30. november 2004 av Rafael Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå