slez Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Skal kjøpe meg ny pc, og lure på om dette er bra oppsett eller om det er noe jeg bør endre på. takk takk. har er en url til maskina PC. Endret 30. november 2004 av slez Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Har selv dårlig erfaring med Twinmos ram på det hovedkortet der, og tror det er flere med meg. Så kansje vudere et annet merke, f.eks Corsair. Bare et lite spørsmål: Skal du ikke ha cpu? Lenke til kommentar
slez Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) wtf cpu har blitt borte fra lista, men denne var der URL: CPU. Endret 30. november 2004 av slez Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Som sagt, så er rammen en ting jeg personlig ville byttet ut på flekken. Kansje også vurdert et 6800LE kort istedet for 9800. Skal være massevis av poster angående akkurat det der rundt om på forumet, så du kan jo leite litt og se hva folk sier om det. Sikkert noen som vil si at det er bedre å vente til Nforce 4 (hk) kommer på markedet når det gjelder s939, men hvis du skal ha det nå så er det der et godt valg. Har samme hk selv og det funker veldig bra til mitt bruk (les spilling ) Har vært endel trøbbel med det for noen, men når det funker som det skal, tør jeg å påstå at det er et av de beste som er på markedet akkurat nå til 939. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg ville gått opp et par hundre kroner (ca. 1500) og kjøpt Corsair Value istedet. Støtter også forslaget om 6800 LE fremfor 9800 Pro. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Legg på 200 kr. så du får Corsair Value S isteden! ellers ser oppsettet meget bra ut.. Lenke til kommentar
slez Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Takk så mye for alle tips det nye oppsette ser slik ut Link til oppsett Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Det der ser bedre ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå