pacific_leon Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 skal til los angeles i hele mars og vil kjøpe meg et kontantkort til min mobil, slik at eg kan kontaktes fra folk eg kommer i kontakt med der nede, eg har en sony ericsson k700i med netcom kontantkort. hva skal eg spørre etter når eg vil ha en startpakke slik som vi kan få her i norge? hva kalles kontantkort på engelsk? har hørt at enkelte telefoner er sperret mot utenlandske sim-kort, visst dette blir tilfelle kjøper eg bare en startpakke med mobil i los angeles.. noen som vet? Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Prepaid er vel ett ord for kontantkort på engelsk. Mulig du finner noe på denne linken: http://www.phoneshark.com/prepaid_wireless_cards.cfm Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Kjøp deg en sim card pack og bruk pay as you talk. Funker som bare det. Lenke til kommentar
pacific_leon Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 ok, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå