sony123 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hei, har en Dell I8600 med ATI Mobility 9600 Pro. Installerte Omega 2.5.76 drivere, når jeg nå starter ett spill starter spillet i en liten rute i skjermbildet. Dvs får ikke fullskjerm, får bare utnyttet ca 30% av skjermen. Hva er galt? Noen innstillinger å endre på?? Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 hehe, må bare spørre: hvorfor gjorde du det? ellers så anbefaler jeg deg til å avinstallere Omega driverne (rull driveren tilbake til standard). hvis jeg husker riktig så passer ikke "desktop" driverne til ATI kort på bærbare pcèr. Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) hehe, må bare spørre: hvorfor gjorde du det? ellers så anbefaler jeg deg til å avinstallere Omega driverne (rull driveren tilbake til standard). hvis jeg husker riktig så passer ikke "desktop" driverne til ATI kort på bærbare pcèr. Hvorfor skulle jeg ikke gjøre det da?;-) Det står at de skal passe for Mobility kort å.. De virker jo, bare at i spill er det bare en litn firkant av skjermen som brukes, om jeg stiller oppløsningen i spillet til feks 1600x1200 brukes mer av skjermen. Det må da gå an å konfigurere driverne til å bruke fullskjerm?? EDIT Hmm, Far Cry får jeg fullskjerm i, Need For Speed Underground, NFS Hot Pursuit, Call Of Duty, Call Of Duty United Offensive får jeg bare en liten rute. Noen som har vært borti noe lignende??? Endret 30. november 2004 av sony123 Lenke til kommentar
Ola Andresen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har brukt de driverene på radeon 9800 mobility og da funket det veldig bra. Hadde problemer med å spille cs før jeg stilte inn litt. Men det skal gå an å stille inn størrelsen etter det jeg husker. Du kan jo prøve flere forskjellig versjoner av omegadriverne og da? Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg har brukt de driverene på radeon 9800 mobility og da funket det veldig bra. Hadde problemer med å spille cs før jeg stilte inn litt. Men det skal gå an å stille inn størrelsen etter det jeg husker. Du kan jo prøve flere forskjellig versjoner av omegadriverne og da? Problem løst.... installerte Omega 2.5.97.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå