joffar Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hei, Har oppdatert designet på websiden min, så da vil jeg gjerne ha litt feedback... positivt som negativt. Er vel ikke helt ferdig med alle detaljer enda, men vil gjerne høre hva dere synes så langt. Her er siden NB dersom du klikker på lenkene vil du bringe opp det gamle designet. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Pluss: Koden din er , det er tydelig at du vet hva du driver med. Likevel; så vidt jeg vet finnes XHTML 1.1 ikke i en Strict, Transitional eller Frameset-versjon, det er rett og slett bare XHTML 1.1 som er det korrekte. Designet som en helhet er ganske så lekkert. Men, Minus: Da jeg så headeren forventet jeg liksom noe mer videre nedover. Jeg ble skuffet over hvor stusselig det ble videre. Overkill-mouseover i menyen til høyre. (alt for mørk) Synes fargene varierer for mye. Først er det blå/grå og mørkerød, så litt oransje, så litt hud, så litt kaffe. Personlig ville jeg valgt en annen mouseoverfarge i innholdsdelen og kanskje kjørt et colorize-filter på hånden med kaffekoppen. Mens jeg er i gang med kaffekoppen; den er alt for diger. Synes jeg. Den trekker alt for mye oppmerksomhet. Noen linker har virkelig noen merkelige mouseovers. Særlig de som plutselig får 2px border under seg. Det passer i menyen, men ikke så godt andre steder. "Stuck in: Blog/Sport 0 Comments" <-- her er ordene alt for nærme inntil hverandre. Hiv på litt word-spacing eller padding et sted for å få litt mer avstand. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 - Som Lokaltog påpekte; koden er - Latest writings-overskriften blir litt uleselig pga for lite kontrast - Disse rotete tallrekkene (dato og klokkeslett ) under Latest writings kunne med fordel hatt en mindre font - Likte ikke denne rød-brune fargen på bla. linker Lenke til kommentar
joffar Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Takk for tilbakemeldingene så langt! Lokaltog: Koden din er , det er tydelig at du vet hva du driver med. Likevel; så vidt jeg vet finnes XHTML 1.1 ikke i en Strict, Transitional eller Frameset-versjon, det er rett og slett bare XHTML 1.1 som er det korrekte. Ups.. tok vist overgangen fra Xhtml1 strict litt fort.. forandret nå. Synes fargene varierer for mye. Først er det blå/grå og mørkerød, så litt oransje, så litt hud, så litt kaffe. Personlig ville jeg valgt en annen mouseoverfarge i innholdsdelen og kanskje kjørt et colorize-filter på hånden med kaffekoppen. Som sagt så er ikke siden helt ferdig.. er enig i det orange , er ikke helt sikker på hva du mener med colorize+ filter, men skal se på det.. er ikke helt stø i ps.. lærer fortsatt noe nytt hver dag Noen linker har virkelig noen merkelige mouseovers. Særlig de som plutselig får 2px border under seg. Det passer i menyen, men ikke så godt andre steder. Antar det er snakk om validerings elementene... det er forandret nå. Enig der.. "Stuck in: Blog/Sport 0 Comments" <-- her er ordene alt for nærme inntil hverandre. Hiv på litt word-spacing eller padding et sted for å få litt mer avstand. Har ikke hatt sjansen til å spre det ut enda, men er enig at de er for tett sammen Mens jeg er i gang med kaffekoppen; den er alt for diger. Synes jeg. Den trekker alt for mye oppmerksomhet.Liker den igrunn i størrelsen den er, men skal ta en test og se om jeg synes det blir bedre eller ei. Lagde den litt mindre og den virker grei også... Loomy: Disse rotete tallrekkene (dato og klokkeslett ) under Latest writings kunne med fordel hatt en mindre font. Gjorde dem litt mindre og fjernet sekundene. - Likte ikke denne rød-brune fargen på bla. linker. Antar du mener lenkene inne i artikkelen, de er forandret nå... forhåpentligvis til det bedre Lenke til kommentar
joffar Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Ok mistet noen forslag til hva som kan forandres, så jeg har gjort noen forandringer etter hukommelsen... noe som kan være litt farlig.. Har siden blitt for mørk slik den er nå? Hva kan forandres til det bedre? Alle forslag taes imot. BTW... sliter med IE, og menyene på høyresiden tror det har noe med padding og eller margins å gjøre.. Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre det så forslag taes imot.. Her er linken http://blumonkey.org/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå