JFTech Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg har ved en feil klart å slette en bruker fra maskinen. Brukeren hadde blant annet en del filer i Mine dokumenter mappa. Har ikke Brukt maskinen etterpå. Blir filene i Mine dokumenter gjenopprettet ved å bruke den innebygde System gjenopprettingen i XP? Dersom dette ikke går, finnes det noen annen smart måte å gjøre det på? Er jeg kanskje nødt til å bruke en eller annen form for file recovery? I så fall lurer jeg på om det finnes et file recovery program som gjenoppretter hele mappe strukturen til brukerens dokumenter slik at jeg slipper å gjenopprette en og en fil? Takknemlig for hjelp Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Hvis du sletter en bruker via brukere blir ikke mappene som tilhørte den brukeren automatisk slettet. du vil finne en mappe under "documents and settings" som er full av tall og bokstaver, og der er alle dokumentene til den brukeren. Det finnes plenty av programvare for å gjenopprette filer, bare bruk søkeknappen til venstre, så finner du det edit : leif was here... Endret 30. november 2004 av ronnyaa Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Brukeren ble slettet ved å gå inn på system i kontrollpanel. Valgte fanen Avansert og klikket inn på brukerprofiler. Uheldigvis fikk jeg slettet feil bruker her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå