Gå til innhold

Endelig Benq FP937s

Zuquly

Anbefalte innlegg

Etter mye venting har jeg endelig fått skjermen i hus. Var spent på en god del ting men er overasket over hvor godt kjøp jeg har gjordt. Har aldri hatt LCD skjerm før så dette er den første. Det er 0 døde pixls, en aning bue i skjermbilde (kan kanskje rettes opp?), men plager meg ikke. Med sine 12 ms merker jeg ikke etterslep på spill, og grafikken er super. Er virkelig fornøyd med dette kjøpet, og kan anbefale den varmt til andre FPS spillere :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne modellen fra BenQ var den første LCD-skjermen jeg vurderte å kjøpe for en stund siden. Har nå gått bort ifra den, siden jeg har funnet et bedre alternativ. Som de skrev i testen av denne modellen, så er det lite fysiske justeringsmuligheter. Hadde denne modellen hatt bedre justeringsmuligheter, så hadde jeg kjøpt den tvert. 12ms er vel en sjeldenhet pr. i dag (men de kommer vel) og er nok en vinner når det gjelder spill. Hvordan oppleves justeringsmulighetene for deg?

Lenke til kommentar

Dårlig med justeringsmuligheter, men har stilt farge og kontrast slik som jeg hadde på gamle skjermen. Så langt trenger jeg ikke andre justeringer.

Buen er bare synlig i venstre side vertikalt, den sjenerer ikke men jeg så den med en gang. Vil vel greie meg fint, og ikke bry meg om den etter en stund.

Lenke til kommentar
Hei, sier du A, så må du si B :)

Det står mellom Nec MultiSync LCD1770NX og LaCie Photon Vision 19. Sistnevnte har et ufattelig stilig design, og det er jo tross alt en 19'. Har fulgt med litt på forumet, og det ser ut til at folk er fornøyd med Necs sin modell. Prisforskjellen er jo på 100%, men jeg tror jeg skal grunne litt over hvilken skjerm jeg skal falle på. Jeg tror jeg drøyer det over til neste år, så kanskje prisene blir redusert. Det er i hvert fall lov å håpe. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...