Zeph Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Eg sprang mot ein Strider, les: beina, og plutseleg spratt eg opp som om ein strikk slapp. Er det ein bug eller skal det være sånn? Endret 30. november 2004 av zeph Lenke til kommentar
Garfield1993 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Eg sprang mot ein Strider, les: beina, og plutseleg spratt eg opp som om ein strikk slapp. Er det ein bug eller skal det være sånn? Slikt skjer med meg og. Eg fløy sykt langt opp i luften av en strider. Det er sikkert en bug. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Eg sprang mot ein Strider, les: beina, og plutseleg spratt eg opp som om ein strikk slapp. Er det ein bug eller skal det være sånn? Hmm... Trodde en ble spiddet da jeg... Edit: Når jeg tenker om så sprang jeg under en strider uten at noe skjedde.. Endret 30. november 2004 av Prebo Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Kanhede det skjedde sånn som i den gamle hl2 snutten der ein fyr blir spidda og rista av. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Har opplevd masse i de gammle snuttene som jeg ikke har fått oppleve i opprinnelige Half-Life 2. Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 kanskjer det ble for hard kost? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå