RST__ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Lurte på hvordan man kan styre en pc ved hjelp av en rad med knapper fra f.eks en bilstereo, cdspiller +++ hvis dette er mulig Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Styre PCen hvordan da? power, strøm og vifter av/på eller styre software osv? Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Demonter et gammelt tastatur, ta ut kontroller-kortet, sjekk "ledningsnettet" - for å finne rett tast/er (..de du vil bruke).. koble knappene på det du vil. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Demonter et gammelt tastatur, ta ut kontroller-kortet, sjekk "ledningsnettet" - for å finne rett tast/er (..de du vil bruke).. koble knappene på det du vil. slemt Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 hva om du sier hva du vil styre... winamp f.eks. (det vil iallefall jeg lære) Lenke til kommentar
RST__ Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Styre forskjellig software ja. som f.eks. winamp og medieplayer... +++ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Må jo bli omtrent noe av det samme som fjernkontrollene fra Vendur. Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kanskje det går å bruka ein slik I-Pac Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Ta en titt her: AVforum.no Her har Dr Erling tatt i frahverandre en gamepad å brukt.. Det synes jeg var genialt, og gjorde samme med min stakars ms sidewinder gamepad, funker utmerket til å styre diverse. Jeg kan styre musa og winamp iallfall. Det er utrolig greit.. Endret 14. desember 2004 av nikk0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå