Gå til innhold

kommentar til disse pc-delene?


Anbefalte innlegg

Skal altså prøve å finne en billig miniatx pc..intel. Skal bli en god kontorpc

som også kan kjøre spill hvis den blir tvunget til det;)

 

Skulle helst vært godt under 3000, men det er harddisk og kabinett som sørger for at det går over 3000. Har også hentet alle delene fra komplett for å slippe å få ekstra fraktkostnad, det er omtrent like billig overalt..en ting er billig et sted men så er en annen ting dyrere osv..

 

Vet noen om dette hovedkortet kan benytte seg av 2 ddr brikker? hvis ikke kan jeg

heller kjøpe en 512mb og en 256mb brikke..det holder vel med 768mb ram?

 

Hovedkort

ASUS P4SGX-MX 384

 

Intel Celeron D 320 (2.4 Ghz) 590

 

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs 1290

Samsung SpinPoint P80 80GB S-ATA 8MB cache 7200RPM 550

 

Chieftec Dragon Micro-ATX Tower Sort Kabinett m/200W DS-01B P4 / AMD 495

 

PRIS

TOTALPRIS 3459

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tror dere jeg får solgt denne pcen igjen da når jeg har bygd den opp? på qxl f.eks?uten å gå i tap..

Du kan sikkert få solgt den til en mye høyere pris enn det den kosta. Sett inn plexi og noen katoder og kall den en super spillemaskin med mye RAM og kraftig prosessor. :p

En fjortiss går garantert på...

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar
Kjøp en større strømforsyning med en gang. Den 200watten der er svak. Den greier akkurat xp2500, 120gb hdd, dvd spiller og onboard skjermkort. Det gikk ikkje då eg stappa inn eit 9600Xt ultimate edition.

 

Har leveret 4maskiner med det kabinettet der. Ok kabinett.

 

Vanlig ATX strømforsyning passer.

Jeg har 230W strømforsyning i mitt kabinett (standard på AOpen XC Cube). Funker med 120GB, CD-brenner, XP2800+ @ XP3200+, 9600XT (overklokket), så man trenger faktisk ikke så veldig mye watt, bare kvaliteten på PSU'en er god :) Men selvfølgelig..Passer ATX PSU'er kan han alltids kjøpe en annen for å være helt sikker.

Lenke til kommentar

vet ikke hva jeg skal bruke den til enda, men har veldig lyst til å bruke den til

å lage min egen spillkonsoll.. med advancedMame, men da kunne jeg kanskje bare kjøpt et mini-ITX hovedkort istedenfor, det er jo mye mindre og det følger med prosessor.

Men hvor raske er egentlig de VIA C3 prosessorene? må kunne kjøre mame emulatoren og må støtte linux etc..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...