m-momr Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 WTF IS THIS???(SE BILDE) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Enten Windows Longhorn eller en add-on sak som får maskinen din til å se ut som Longhorn hvis jeg ikke bommer totalt. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) ok, men den den kom opp helt uten videre så jeg trodde det var virus eller en AD eller noe. men da prøver jeg og fjerne den jeg. takk for hjelpen EDIT: hvordan fjerner jeg den? Endret 30. november 2004 av m-momr Lenke til kommentar
akh Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Du bruker et el annet program for å style windows? StyleXP eller lignende? Det har ikke kommet via et el annet skin/theme der? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det der er DesktopSidebar. Den gjør ikke noe annet enn å bruke RAM og CPU kraft, og vise ting. Den er helt harmløs. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Jeg har installert longhorn 7.0 pack eller noe, dette er en pc som jeg test'er ut ting på så det er ikke så farlig, men vet noen hvordan jeg fjerner den? jeg har sette på hjemme siden dems og der fant jeg ikke noe om removeing. Takker for alle svar Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) dobble post Endret 30. november 2004 av m-momr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå