Windoge Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Tenkte jeg skulle spille meg igjennom Far Cry igjen siden det er et så bra spill. Sist gang var det med 1.0, denne gangen blir det vel med 1.3. Er det noen store merkbare forskjeller fra versonene jeg kan se frem til? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Komplett liste med forandringer: her SM3.0 er støttet, samt mange bugs er fikset Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 det er forst og fremst mp delen som er forbetra i patchene (1.1 fikser og ein del sp problem). men det er allikavel anbefalt at du oppdaterer til 1.3. men du vil nok ikkje merke nokon særleg ytelse forskjell. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 No fekk eg lyst til å prøve far cry igjen... Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg og, legger det inn seinere i dag. Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Installerte det i går kveld, med et nyinnkjøpt Radeon 9800 Pro. Satte grafikken på "High". Hellige muffin, så lekkert det spillet er. Nå flakser det dessuten fugler omkring, og det er fisk i vannet. Detaljerte insekter, som øyenstikkere, var heller ikke der da jeg spilte det på "Medium". Jeg gleder meg til å ta en ny tur omkring i det falne paradiset... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Far Cry Første gangen jeg spilte det var det som første gangen jeg spilte CS på LAN.. ekte kjærleik! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Innstallerte også spillet på nytt når jeg fikk nytt skjermkort Liker grafikken og naturen i det spillet Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Da jeg første ganga komm ut av bunkeren (der du begynner) gikk det kaldt nedover ryggen på meg, da jeg så den utrolig flotte grafikken på naturen. Over all forventning Må si jeg ble mye mere positivt overaska av Far Cry en HL2............................ Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 FarCry: A love story! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg har Nvidia GeForce 6800. Jeg prøvde Far Cry for første gang på denne flunka nye pcen. Ble egentlig veldig dårlig resultat! Noe er feil, helt klart. Hjelper det med patchen tror dere? Har lastet ned, drivere og directx. Lenke til kommentar
ArticTundra Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Har du de siste grafikkort driverne ? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jepp, nye drivere. Jeg lastet ned 1.3 versjonen og satt "machine spec" til "very high", fordi jeg ikke haddde sett det før nå. Nå ble det kjempebra! I sta var store områder helt svarte osv. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jepp, nye drivere. Jeg lastet ned 1.3 versjonen og satt "machine spec" til "very high", fordi jeg ikke haddde sett det før nå. Nå ble det kjempebra! I sta var store områder helt svarte osv. hadde samme problemet jeg og,men det løste seg heldigvis med patchen. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 vist du skal spele far cry med eit av dei nyaste nvidia korta, må du instalere 1.3 patchen. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Det er hvertfall et problem for meg som ble løst, Det var ikek mulig å spille det før jeg fikk inn 1.3 v patchen. Men leste over at det hadde noe med den nyeste nvidia drivern å gjøre, så da vet jeg nå det da Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Installerte det i går kveld, med et nyinnkjøpt Radeon 9800 Pro. Satte grafikken på "High". Hellige muffin, så lekkert det spillet er. Nå flakser det dessuten fugler omkring, og det er fisk i vannet. Detaljerte insekter, som øyenstikkere, var heller ikke der da jeg spilte det på "Medium". Jeg gleder meg til å ta en ny tur omkring i det falne paradiset... hvilket kort hadde du før? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Innstallerte også spillet på nytt når jeg fikk nytt skjermkort Liker grafikken og naturen i det spillet Så enig, så enig. fantastisk vakkert spill til tider, ELSKER de store åpne utendørs brettene.. Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 ja, det er jo heelt konge!! Men.. Jeg får det ikke til.. det står det mangler Kernel32.dll i de dynamiske koblingene.. jeg har lastet ned filen, og alt.. men vet ikke hvor jeg skal legge den.. :S Hjelp?? Blir takknemlig:) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 ja, det er jo heelt konge!! Men.. Jeg får det ikke til.. det står det mangler Kernel32.dll i de dynamiske koblingene.. jeg har lastet ned filen, og alt.. men vet ikke hvor jeg skal legge den.. :S Hjelp?? Blir takknemlig:) einaste plassene eg fant den fila, er: C:\WINDOWS\system32, C:\WINDOWS\$NtServicePackUninstall$ og C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå