Gå til innhold

wtf?? hva er galt..?? please Hjelp meg!!


Anbefalte innlegg

Jeg har nettop kjøpt meg GeForce4 Gainward ti4400 med 128ddr ram. Prosessoren min er en P3 800 mhz og jeg har 512ram... Jeg kjørte testen 3Dmark2001 SE og fikk litt over 4000 3dmarkz.. dette resultatet var jo omtrent som forventa, men så prøvde å kjøre counter-strike på 1024x768 gikk den på max 60 fps og !!!JA!!! jeg har satt maxfps'en til 100! har nettop formatert og instalert de rette driverene osv.. alt skulle jo egentlig være greit..

hva i helvette kan være galt..???!! alle spill går like dårlig som dette, så det er ikke cs'n det er noe galt med..

 

en kamerat av meg har en 750mhz AMD duron, 512ram og 3d blaster geforce2 mx creative.. selv han kjører counter-strike og alle andre spill bedre enn meg.. cs'n hans går stabilt på omtrent 80-90 fps..

 

!dette sier sitt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-30 19:34, carphedo skrev:

Jeg har nettop kjøpt meg GeForce4 Gainward ti4400 med 128ddr ram. Prosessoren min er en P3 800 mhz og jeg har 512ram... Jeg kjørte testen 3Dmark2001 SE og fikk litt over 4000 3dmarkz.. dette resultatet var jo omtrent som forventa, men så prøvde å kjøre counter-strike på 1024x768 gikk den på max 60 fps og !!!JA!!! jeg har satt maxfps'en til 100! har nettop formatert og instalert de rette driverene osv.. alt skulle jo egentlig være greit..

hva i helvette kan være galt..???!! alle spill går like dårlig som dette, så det er ikke cs'n det er noe galt med..


en kamerat av meg har en 750mhz AMD duron, 512ram og 3d blaster geforce2 mx creative.. selv han kjører counter-strike og alle andre spill bedre enn meg.. cs'n hans går stabilt på omtrent 80-90 fps..


!dette sier sitt!




 

du har ikke akkurat killer-prosessor, men det skulle gå bedre en det der.. med det skjermkortet skal man med en AMD ~1,3GHz få ca. 8000 3dmarks..

 

det er nok den refresh rate fix'en som er galt, for jeg mener jeg har bra nok maskin til å få mer en 60 jeg og, men neida.. må vel laste ned den fixen, da..

 

er det en fix til vsync, det der?

Lenke til kommentar

Kan du være så snill å finne på et litt bedre emne neste gang? Bare pirker, men du vil sannsynlighvis få flere lesere av tråden din når du har et ordentlig emne.

 

_________________

Abit KG7 Raid :: AMD TBird 1400 MHz :: 256 MB DDR RAM ::

GeForce 3 Ti200 64 MB :: IBM 60GXP 41GB ::

Creative SB Live! Player 5.1 :: TT Volcano 7+ ::

 

PC'en virker ikke, det er derfor ikke sikkert at jeg svarer på poster o.l.

 

[ Denne Melding var redigert av: sanoj_20 på 2002-06-01 19:37 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...