auditman Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg har en bærbar pc som jeg kunne tenkt meg å bruke til å vise filmer på tv med. Den har ikke tvkort, og mangler derfor mulighet for tilkobling til tv. Noen som vet om det finnes usb eller pcmcia (helst det siste) kort med s-vhs utgang? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 For å få TV-ut på en laptop som ikke har dette innebygget trenger du noe slikt som dette. Bildekvaliteten skal vistnok ikke være allverdens på Trust TeleViewer, men det kan hende du finner andre produsenter med tilsvarende løsninger som er bedre. Lenke til kommentar
auditman Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Kvaliteten er jo ganske viktig. Men prisen var jo ikke ille. Kan være vel verdt å prøve. Alternativet er jo å brenne det ut på en dvd. Nå er jo merkenavnet Trust ikke akkurat til å stole på da. Jeg har mine erfaringer med Trust... Endret 30. november 2004 av auditman Lenke til kommentar
ojoj Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg har hatt en slik som ligner veldig på den til Trust. Kjøpte min fra Clas Ohlson i sin tid. Og mener den til Trust er like bra, eller bedre. Om du bruker RGB ut på den, så får du mye bedre bilde enn standard composite. Fullt mulig og lese tekst osv. Kan anbefales.. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) på Notebookforums har de en liten tråd om pcmcia tvtuner. Vet ikke om den der kan fåes her til lands... Endret 30. november 2004 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
qwert Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Kvaliteten er jo ganske viktig. Men prisen var jo ikke ille. Det største kvalitetsproblemet med disse skal være passthrough-funksjonaliteten; og denne er jo, når jeg tenker etter, mye mindre viktig på en bærbar. Er vel ikke så alt for ofte man vil ha behov for å ta signalet til *både* TV og en ekstern skjerm samtidig. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Du har jo Pinnacle sitt USB2.0 TV-Kort. Det skal vist være veldig bra. Kan være verdt en titt. koster rundt 1000 kr. Lenke til kommentar
ojoj Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg hadde iallefall ikke problemer med det da jg brukte den på laptoppen min. Fikk opp valg i Windows at det var 2 skjermer kobla til. Kunne velge å klone, strekke over 2 skjermer eller kun "TV". Funker helt fint. Kjøpte denne da jeg var i armyen, og den har vist filmer osv i mange mange timer.. hehe eneste negativet jeg har på min, er at det ikke var audio inn kontakt på scart kontakten som fulgte med. Dvs at jeg måtte kjøre lyden gjennom en annen inngang enn bildet event koble til en ekstern forsterker el. Den Trustt versjon jeg har sett de har på PS Data hadde også fått tilkobling til lyd inn på scartkontakten. Hadde tenkt å mekke dette til på min, men kom aldri så langt... Som alt anna i militæret T T T! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå