Gå til innhold

X800SE eller 6800GT?

B.H.H

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ser ut som at det blir 6800GT da, men er det bra kjøling på det 6800GT kortet der og er det noen forskjell på det og dyrere 6800GT kort?? :hmm:

Vel, den kjølinga holder i massevis, ikke tro noe annet! :)

Er vel bare Gainward og MSI som har bedre. personlig ville jeg gått for MSI grunnet en enorm kobberkjøler men...

Lenke til kommentar
ser ut som at det blir 6800GT da, men er det bra kjøling på det 6800GT kortet der og er det noen forskjell på det og dyrere 6800GT kort?? :hmm:

Vel, den kjølinga holder i massevis, ikke tro noe annet! :)

Er vel bare Gainward og MSI som har bedre. personlig ville jeg gått for MSI grunnet en enorm kobberkjøler men...

det er litt forskjell i prisen på de da :roll:

Lenke til kommentar
Ser at det står OpenGL : 1.5 mens det står OpenGL : 2.0 på andre kort, har det noe å si??

fant denne http://komplett.no/k/ki.asp?sku=302951&cks=PRL kjøleren, noen som vet om den er bra??

NV5 silencer er en god kjøler, gir deg bedre klokkemuligheter, hvis du vil. Den er vist igså ganske stille.

OpenGL 1.5 har ikke noe å si. Regner med at støtte for 2.0 kommer i nVidia sine drivere snart, du kan få det med noen små modder allerede nå, men hvorfor?

Din 360W PSU holder nok, jeg har et 6800 Ultra kort selv, og bare en 350W PSU, funker bra det.

Lenke til kommentar
Raptor' date='30/11/2004 : 20:25']
Ser at det står OpenGL : 1.5 mens det står OpenGL : 2.0 på andre kort, har det noe å si??

fant denne http://komplett.no/k/ki.asp?sku=302951&cks=PRL kjøleren, noen som vet om den er bra??

NV5 silencer er en god kjøler, gir deg bedre klokkemuligheter, hvis du vil. Den er vist igså ganske stille.

OpenGL 1.5 har ikke noe å si. Regner med at støtte for 2.0 kommer i nVidia sine drivere snart, du kan få det med noen små modder allerede nå, men hvorfor?

Din 360W PSU holder nok, jeg har et 6800 Ultra kort selv, og bare en 350W PSU, funker bra det.

Men jeg har vifter lys å stæsj jeg da, vet ikke hvor mye strøm det tar men det funker sikker :yes:

men hvordan er det med Direct3D på nVidia??funker de greit? :hmm:

Lenke til kommentar
funker de greit? :hmm:

jada, det funker helt fint!

360w skal være bra nok til 6800gt!

og ja som sakt over her, 6800gt er ganske mye bedre enn x800se

er du sikker på det? han sier at han har mye vifter, lys o.l. i pc'n... Det, + kanskje ett par harddisker, dvd-rom, brenner osv, kan trekke mye strøm... Må neste sjekke det...

Lenke til kommentar

er du sikker på det? han sier at han har mye vifter, lys o.l. i pc'n... Det, + kanskje ett par harddisker, dvd-rom, brenner osv, kan trekke mye strøm... Må neste sjekke det...

oi! så ikke det jeg :blush:

nei da veit jeg ikke. men til en vanlig pc uten tonnevis med effekter+vifter er 360w nok!

Lenke til kommentar

Han har en Chieftec 360W...

Jeg har en AOpen 350W, på den har jeg, Athlon64 3200, 1Gb RAM, GeForce 6800U, SB Audigy 2 ZS Pro, to 7200rpm S-ATA disker, en 10000rpm S-ATA disk, DVD-brenner, CD-ROM (SCSI) + iallefall 5 vifter....

Det går glimrende hos meg...

Tror nok det går bra hos han og da. Chieftec lager bra produkter! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...