Gå til innhold

Tilbakebetaling fra komplett.no

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg bestillte akkurat 2 deler fra komplett, men glemte å bestille en tredje, så jeg slettet hele ordren 5 minutter etter den var foretatt å lagde istede en ny. Første gang betalte jeg med Visa, mens andre i postoppkrav(pga dårlig dekning akkurat nå :blush: ). Pengene fra den første er allerede trukket fra konto, så det jeg lurer på er om hvor lang tid det tar å få de pengene tilbake på konto eller om komplett har andre lure triks opp i erme som f.eks å trekke fra det første beløpet fra det andre. Noen som har erfaring her eller vet hvordan de løser dette her? Har bare hatt positive erfaringer med komplett før så regner med det ordner seg greit denne gangen også, ville bare vært fint å få det bekreftet :-)

Endret av BioNor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hvert diskutert her før og da kom det vel fram at pengene er "reservert" i 5 dager vist jeg ikke husker helt feil..

Ikke som elkjip gjør..trakk pengene for ei uke siden og endelig i dag har di fått ut fingen og sendt meg Half Life 2

Endret av taz
Lenke til kommentar
Er vel VISA som har reservert beløpet, ikke Komplett.no. Pengene er bare gjort usynelig (reservert) i ca. 3 dager, så er pengene tilbake på konto.

Hei

Dette er helt korrekt. Beløpet er kun reservert på din konto og er tilgjengelig i løpet av toppen 48 timer igjen. Beløp blir heller aldri trukket før varen er sendt da dette er brudd på kort-selskapenes retningslinjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...