BioNor Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Heisann! Jeg bestillte akkurat 2 deler fra komplett, men glemte å bestille en tredje, så jeg slettet hele ordren 5 minutter etter den var foretatt å lagde istede en ny. Første gang betalte jeg med Visa, mens andre i postoppkrav(pga dårlig dekning akkurat nå ). Pengene fra den første er allerede trukket fra konto, så det jeg lurer på er om hvor lang tid det tar å få de pengene tilbake på konto eller om komplett har andre lure triks opp i erme som f.eks å trekke fra det første beløpet fra det andre. Noen som har erfaring her eller vet hvordan de løser dette her? Har bare hatt positive erfaringer med komplett før så regner med det ordner seg greit denne gangen også, ville bare vært fint å få det bekreftet :-) Endret 30. november 2004 av BioNor Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Kan hende at pengene er reservert fra kontoen din men ikke tappet enda. Isåfall vil det ta et par dager før de igjen er tilgjengelig for deg. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Er ikke så fryktelig hastverk, bare greit å vite hvordan de gjør det, takk for svar anyway:-) Lenke til kommentar
Heppe Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Har du spurt Komplett.no? Virker som det mest logiske å gjøre... Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Har du spurt Komplett.no? Virker som det mest logiske å gjøre... Yepp, har spurt, sendte dem mail før jeg skrev her, men regner med det tar litt tid. Tenkte dette kanskje var plassen å spørre i tilfelle andre har gjort det samme... Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) De fleste nettbutikker som jeg har sett trekker ikke beløpet før varen er sendt. Tilbakebetalingen er det ikke nettbutikkene som tar seg av, det er VISA det, og det er de som reserverer beløpet (såvidt jeg vet) Endret 30. november 2004 av Asbjørn T. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Har hvert diskutert her før og da kom det vel fram at pengene er "reservert" i 5 dager vist jeg ikke husker helt feil.. Ikke som elkjip gjør..trakk pengene for ei uke siden og endelig i dag har di fått ut fingen og sendt meg Half Life 2 Endret 30. november 2004 av taz Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Er vel VISA som har reservert beløpet, ikke Komplett.no. Pengene er bare gjort usynelig (reservert) i ca. 3 dager, så er pengene tilbake på konto. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Har fått svar allerede. Stemmer at det kun er reservert ja, 1-2 dager ble det sagt:-) Case closed. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Er vel VISA som har reservert beløpet, ikke Komplett.no. Pengene er bare gjort usynelig (reservert) i ca. 3 dager, så er pengene tilbake på konto. Hei Dette er helt korrekt. Beløpet er kun reservert på din konto og er tilgjengelig i løpet av toppen 48 timer igjen. Beløp blir heller aldri trukket før varen er sendt da dette er brudd på kort-selskapenes retningslinjer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hei Dette er helt korrekt. Beløpet er kun reservert på din konto og er tilgjengelig i løpet av toppen 48 timer igjen. Beløp blir heller aldri trukket før varen er sendt da dette er brudd på kort-selskapenes retningslinjer. da fikk du svaret ditt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå