Bilbergeren Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hei folkens Endelig har jeg fått somlet meg til å anskaffe en 200GB Maxtor Harddisk. Også dukker det vanlige problemet mitt opp. Jeg ønsker å bruke den "gamle" harddisken, dvd-rom, den nye disken og cd-rommet. Den gamle harddisken fungerer foreløpig greit sammen med en av cd-enhetene, men den nye disken viser seg ikke i kontrollpanelet, selv om maskinen finner den i device manager. Gjør jeg noe feil? I så fall, hvordan skal jeg rette dette? Kjører WinXP Pro Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg hadde samme problemet. Du må formatere den Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Og hvordan formaterer jeg den når jeg ikke finner den over tilgjengelige disker? Må jeg reinstallere hele OS og formatere den under installasjonen, eller kan jeg gjøre det uten å reinstallere? Har partisjonert den gamle disken og ønsker å flytte alt fra den ene partisjonen over til den nye disken, for så å formatere den gamle disken og legge inn OS på nytt Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) systemverktøy-systeminformasjon-komponenter-lagringsmedier Edit: glemte ett ledd. Endret 30. november 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Ok. Også videre? (Jeg er litt teit...) Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Dårlig forklaring, høyreklikk på min datamaskin-behandle-lagringsplass-diskbehandling-så kommer diskene opp.... formater den nye good luck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå