Gå til innhold

Inkasso fra Topline.. Nice...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-30 22:16, Dan Hansen skrev:

Ikke gjør noe. Vent til saken går til forliksrådet. Da møter dere opp med dokumentasjonen og bestrider kravet. Så blir saken henlagt og Topline må betale omkostningene. (Tror jeg da)

Enig, gi blaffen i Topline.. la det gå til forliksrådet, ikke svar forliksrådet... ikke send noenting som helst. La det gå til namsmannen trekker deg i lønna - så saksøker du toplinke å krever flere hundre tusen i ærstatning!! :grin:

Lenke til kommentar

Usj, jeg er trøtt nå, men får prøve fordet:

I januar en gang, så bestilte jeg det "superbillige" ATI radeon 8500LE skjermkortet (som viste seg å være overklokket).

Det gikke vel en måned, og siden topline.no hadde skrivd "Lager: 06.02-02", så tenkte jeg at jeg skulle får skjermkortet rundt bursdagen min (16.02)

Men nei. Jeg ventet en uke til, og så avbestilte jeg skjermkortet. Og fikk en mail tilbake av topline om at skjermkortet var "kansellert"

"Ahhh!" Tenkte jeg.

Men tre dager etterpå (28.02-02) så fikk jeg "lappen" i posten. Jeg gadd jo ikke hente skjermkortet på posten. Jeg hadde jo befrektet avbestilt det!

Jeg sendte enda en mail til topline.no, hvor jeg forteller om hva som har hendt.

Men jeg fikk ikke noe svar, og hørte aldri noe mer ifra dem.

Men nei! For to uker siden fikk jeg brev ifra Aktiv Kapital, der sto det at jeg skulle betale nærmere 2600 Kr til topline.no!

Jeg ble så sint, at jeg nærmest fløy bort til PCen for å skrive en mail til topline.no.

Jeg har ikke fått noe svar ENDA!

Synes at Topline.no bør skjerpe seg kraftig, og hvis jeg får ny regning ifra Aktiv Kapital på 2700 Kr, så skal jeg anmelde Topline.no for svindel!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...