Gå til innhold

Internett spill som du ikke trenger og betale for?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, er ikke lei av å betale 100kr+ i måneden for å spille et kvalitets MMORPG. Er ikke gratis verken å drive eller å uvikle et MMORPG av en viss standard, så jeg betaler med glede 100kr+ for alle de timene i løpet av måneden jeg sitter med Everquest 2 og Lineage 2. Spiller mellom 100 og 150 timer i måneden, så for mitt vedkommende betaler jeg + - en krone i timen for prima underholdning. Spiller man 20 timer i måneden vil det si at man betaler + - 5 kroner per time. Hvis man er så gnien at man synes det er dyrt, tror jeg man like godt kan holde seg unna MMORPGs. Dette fordi hvis man ikke synes opplevelsen et MMORPG gir en, er værdt dette lave beløpet, så tror jeg ikke man har noe å hente i et MMORPG i utgangspunktet.

Du kan jo sjekke denne siden:

http://www.mmorpg.com/index.cfm?fp=1024,768,1833569015

Du finner sikkert noen spill uten månedsbetaling der.

Lenke til kommentar

Americasarmy. Eit spel som er kjempeartigt. Det omgår FPS sjangeren. Americasarmy er litt likt cs, altså ein kjemper mot terrorister.:omg:

 

Den nyaste oppdateringen er 2.2.1 Link den tar kunn 28.3 mb.

 

Så det eg trur ein må gjere er vel å laste ned fullversjonen med 2.2.0 opdateringen så laste ned 2.2.1. :hmm: Gir endå to linkar slik at ein forstår kva eg meiner. :blush:

 

Link 2

 

Link 2 :omg:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...