PCfan Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hei! Lurte på om Whitebox.no er et sikkert firma å kjøpe fra? Det drives av en person og er ikke et akjseselskap.... Tanken bare streifet meg, og det kan jo hende at whitebox kanskje går konkurs... hvem vet? Noen som kunne si noen positive og negative sider med CL1557 fra whitebox.no... Har tekt å kjøpe meg en sånn en, og lurte på hvordan folk opplever den... det er ikke no vits å hører på de som selger den... Takk!!! Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det er nok av emner her, og på webshop delen av forumet som omhandler Whitebox. Det er bare å søke litt så finner du masse info. Lenke til kommentar
PCfan Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Det er jo alltids interessant å høre hva folk mener om de forskjellige maskinene de som har den selv og vet hvordan den er... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det er også flere emner om de maskinene. Det er flere nettbutikker som selger de maskinene, men med litt forskjellige specs. Tror de fleste er fornøyde. Du får vente litt og se hva de svarer Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Virker som de fleste er fornøyde med Whitebox'pcene ja. Har nettopp bestil meg en 1557, gleder meg som en unge. Forøvrig produseres 1557 av Aopen, og ikke whitebox, så det er mange andre webshopper som selger de. Det eneste som det virker whitebox sliter med er levering. Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Hei! Lurte på om Whitebox.no er et sikkert firma å kjøpe fra? Det drives av en person og er ikke et akjseselskap.... Tanken bare streifet meg, og det kan jo hende at whitebox kanskje går konkurs... hvem vet? Noen som kunne si noen positive og negative sider med CL1557 fra whitebox.no... Har tekt å kjøpe meg en sånn en, og lurte på hvordan folk opplever den... det er ikke no vits å hører på de som selger den... Takk!!! Er sikkert et bra kjøp det, du trenger heller ikke bekymre deg for om den går i stykker siden du aldrig får den sorry, klarte bare ikke dy meg Endret 30. november 2004 av Gibos Lenke til kommentar
PCfan Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 hehe... vet det... Men jeg henter den der de holder til så jeg får den i morra... jippi!!! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Bestilte du uten oppgraderinger til din 1557? Da har de de ihverfall inne Og hvem vet, kanskje julenissen kommer med en liten pakke til meg i helgen btw, hvilken betalingsform er det på pakken, oppkrav? Lenke til kommentar
PCfan Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 jeg tro jeg betaler cash eller via nettbank.... jeg oppgraderte til: 1024 ram 8x dvd brenner trenger ikke mer... jeg hadde tenkt å ha 2,0 ghz men de hadde den ikke ikke inne.... Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 jeg tro jeg betaler cash eller via nettbank.... Du betaler faen ikke til Whitebox før du har PCen i HÅNDA. Flere her som har over 4 uker leveringstid hos de. Det som folk her sier om de vitner om useriøsitet uten like Styr unna. Lenke til kommentar
PCfan Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 ja jeg vet alt dette... men jeg skal hente den hos dem¨.. de skal ikke sende den... jeg betaler ETTER jeg har fått Pcen uansett... driter i hva whitebox folka sier... Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Men da er det jo greit Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 betaler heller ikke før pcen ligger godt i hånden... Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det er også flere emner om de maskinene. Det er flere nettbutikker som selger de maskinene, men med litt forskjellige specs. Tror de fleste er fornøyde. Du får vente litt og se hva de svarer hmm.. jo selve laptopen er ok, vel ikke min da, den har jeg hatt en del problemer med. men som du sier så "tror du at de fleste er formøyd med den" vel den kan ikke komme ifra whitebox da.. for jeg har ikke sett noen her på forumet eller noen andre plasser som har hatt noe posetivt å si om de. vel, jeg holder på å prøve å få tilbake eller finne ut hva som skjer med pcen min som whitebox har prøvd å reparere siden oktober.. venter enda på svar ifra de.. men må nok få forbrukerrådet til å spøre de.. for de kan ikke svare meg. ta en anen plass du.. eks så har både netshop og psdata gode tilbud, eks dersom du tar den modellen som netshop har så er det ikke store pris forskjellen og de lever.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå