chil Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 http://www.dagbladet.no/dinside/2004/11/30/416174.html "Men hvis du vil røre kroppen min bør du ha en forbasket god grunn, og det har de ikke, sier Gayner." er ikke å prøve å hindre at alle på flyet skal dø i en terroraksjon en god grunn? greit nok at det er lite sansynelig men pokker ta. Hvis dere tror jeg har en bombe i boksa kom å kjenn. Å jeg hadde ikke hatt noe imot om det var av motsatt kjønn. nei å nei! verden er blitt gal når dette får en hel side i VG mens mange tusen dør vær dag av sult! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Du er inne på noe der..... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 jammen norge er ett isolert miljø, hvis dere skjønner... Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Ganske enig! Spesielt angående VG og andre kommerse mediakanaler når det gjelder store oppslag. Tenk for eksempel på terroraksjonen i Russland (riktignok et berettiget førstesideoppslag) der det var litt over hundre som ble drept (pluss minus, jeg husker ikke tallet). Der ble det direktesendt på TV, og det var til og med en kjede-sms som oppfordret folk til å tenne lys, noe mange gjorde. Men det er ingen som gidder å tenne lys for de mange tusen som dør av sult hver dag. De har ikke en gang notiser i avisene om det. Eller de som dør i trafikken hvert år i Norge, jeg har ikke sett så mange tenne lys for dem, selv om det er geografisk nærmere. Men nei, folk vil heller tenne lys for noe som nesten ikke har skjedd i Europa en gang. Endret 30. november 2004 av jonmagne Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvorfor har vi ikke sånt i Norge?! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 40 000 barn under 5 år dør hver dag...så dette med flyplassvaktene blir ingenting i forhold Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) glem det. Endret 30. november 2004 av ptv- Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg skal bli flyplassvakt. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg ble trakassert av en av de vaktene på Gardemoen for en liten stund siden, han tok meg ut av køa og brukte den lille metaldetektoren på meg. Klaska til meg rett i nøttene 2 ganger, hardt Samme skjedde i sikkerhetskontrollen på Gran Canaria, men da ble jeg ikke ponga, men metaldetektoren gikk av pga. snusboksen min... Som er av plast :\ Lenke til kommentar
chil Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Jeg ble trakassert av en av de vaktene på Gardemoen for en liten stund siden, han tok meg ut av køa og brukte den lille metaldetektoren på meg.Klaska til meg rett i nøttene 2 ganger, hardt Samme skjedde i sikkerhetskontrollen på Gran Canaria, men da ble jeg ikke ponga, men metaldetektoren gikk av pga. snusboksen min... Som er av plast :\ det var sikkert ikke med vilje da..hehe selv om jeg lo litt, beklager Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det var nok med vilje gitt. Hastigheten på svepinga hans gikk opp med minst 200% i akkurat det området. Hehe, ler av det selv også da Lenke til kommentar
chil Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Det var nok med vilje gitt.Hastigheten på svepinga hans gikk opp med minst 200% i akkurat det området. Hehe, ler av det selv også da for et svin. han hadde sikkert så liten penis at han tar det utover oss på hw.no med store peniser Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 eller... 1. han ville ikke grille alle sæd cellene hans 2. han var følsom for at folk ville unngå slike ting og ville gjøre seg fort ferdig i "området"...men bomma litt.. bare i USA man klager på slike ting ..."GI oss mer sikkerhet! men ffs. ikke klå på meg!" tullete... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 hmm, er en del klåfingra vakter ,jau av 200 passasjerer som skulle på et fly på bodø lufthavn, ble jeg tatt til siden for kropsvisitasjon! mamma skula stygt på en viss vakt da ja... Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Da jeg jobbet som sommervikar i sikkerhetskontrollen på Gardermoen var det heller omvendt, mye fnising blant damene når man måtte ty til kroppsvisitasjon. Det er mer pinllig å være den som visiterer enn å bli visitert. Forbanna pripne amerikanere, man tar faktisk en del snusk på den måten der. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 bare i USA man klager på slike ting ..."GI oss mer sikkerhet! men ffs. ikke klå på meg!" Kalles også å bare tenke på seg selv Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 tok ikke lang tid før amerika glemte 11 september... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 De kan jo dra til Egypt. Der blir kvinner sjekket av hårete, gamle kvinner som klyper deg i stumpen. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 40 000 barn under 5 år dør hver dag...så dette med flyplassvaktene blir ingenting i forhold Kan ikke drive og sammenligne sånt, da. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 ville bare frem til at det finnes langt mer alvorligere ting en noen klåfingra flyplassvakter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå