Deadringer Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) hei! jeg skal kjøpe en amd xp 3ghz prossesor(JA!!! prossesoren til amd som tilsvarer 3ghz i pentium skala!!-fornøyd nå!!!! ) som de fleste veit tåler ike prossesorer all verden! så hvilke netshappe pakker det de sender best? vil ikke at jeg skal få en knekt prossesor!!! Endret 30. november 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Har aldri hørt om noen som har mottat en knust prosessor fra noen som helst, for å si det slik. Nå tror jeg nok at du bare uroer deg unødvendig Lenke til kommentar
chil Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 for det første, bestill der det er billigst, for det andre det finnes ingen 3ghz Amd cpu. Du tenker sikkert på amdxp3000. Uansett hvor du bestiller kommer den hel fram.. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Har du ikke forstått det enda? Det er posten som ødelegger pakka de. Dessuten så pakker ALLE netshopper inn pakka si rimelig godt. Tipper pakka de er blitt overkjørt av en truck.. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Altså... Hvor ond tror man verden er. Bestill fra den webshop'en som har det du skal ha billigst (men unngå dårlig omtalte butikker). Dessuten, 3GHz AMD XP CPU? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Har du ikke forstått det enda? Det er posten som ødelegger pakka de. !!!!!! det var jo det jeg mente! pakker bra slik at posten ikke fucker prossesoren min!!! kameraten min motokk en bøyd prossesor pga dårlig pakkning da han bestilte fra en netshop i sommer, å det vil helst jeg unngå! Endret 30. november 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 3GHz AMD XP CPU? en amd prossesor som tilsvarer 3ghz i pentium skala da, hvis dere må kverulerer på det! Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Skulle prosessoren være ødelagt er det ikke værre enn at du får en ny, det tar bare litt tid. Lenke til kommentar
chil Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Har du ikke forstått det enda? Det er posten som ødelegger pakka de. !!!!!! det var jo det jeg mente! pakker bra slik at posten ikke fucker prossesoren min!!! kameraten min motokk en bøyd prossesor pga dårlig pakkning da han bestilte fra en netshop i sommer, å det vil helst jeg unngå! er alle som hører på Iron maden så hissige? nei, ta det mero jeg har sikkert kjøpt 30 cpur i løpet av de 3 siste årane og alle fra forskjellige plasser. Aldri vært noe feil med noen av dem. Du må være forsiktig under monteringen da... for der har jeg ødelagt en del AMD kjerner.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 er alle som hører på Iron maden så hissige? nei, ta det mero jeg har sikkert kjøpt 30 cpur i løpet av de 3 siste årane og alle fra forskjellige plasser. Aldri vært noe feil med noen av dem. Du må være forsiktig under monteringen da... for der har jeg ødelagt en del AMD kjerner hehe, vakke meninga å være hissig uansett, er det ingen nettshopper som pakker bedre enn andre? ar lagt merke til at psdata hadde skikklig grundi pakkeing av delene jeg kjøpte der fra(men de er langt fra billigst) så jeg lurte på noen andre. noen som veit om noen andre enn komplett og ps som leverer raskt og pakker bra da? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 jeg skal kjøpe en amd xp 3ghz prossesor Hvorfor kjøpe forrige generasjon, og ikke AMD 64? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 *Irritert* Proffe netbutikker pakker da for faen godt! Han kameraten din har blitt eid av _POSTEN_. Dessuten kan man være ekstremt uheldig! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Hvorfor kjøpe forrige generasjon, og ikke AMD 64? fordi hovedkortet mitt er socket a så valget blir skremende lett Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 *Irritert* Proffe netbutikker pakker da for faen godt! gi meg en link til en av disse proffe netshoppene da, så kan jeg bestille derfra uten å bekjymre meg! skjønner ikke hva det er å iritere seg over Lenke til kommentar
shabador Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Mine to favoritter: http://www.netshop.no http://www.mpx.no Kundeservice ligger på topp blant de. Liker Netshop bedre enn MPX. Endret 30. november 2004 av shabador Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 ok takk! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Mine to favoritter:http://www.netshop.no http://www.mpx.no Kundeservice ligger på topp blant de. Liker Netshop bedre enn MPX. Ja, Netshop.no er best Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Ingen vits å oppgradere til xp3000+ fra 2600+. Spar heller pengene dine til amd64+hk når du først skal oppgradere. EDIT: veldig off topic; men 17,7 innlegg om dagen headcleaver! wow! du er aktiv. (er ikke det det meste på hele forumet?) Endret 30. november 2004 av bensinkanna Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 som de fleste veit tåler ike prossesorer all verden! så hvilke netshappe pakker det de sender best? vil ikke at jeg skal få en knekt prossesor!!! Hei, Her var noget jeg ikke viste!! Har fåt sendt CPU'er i posten de siste 18 år uten nogen form for problemer. Tror jeg ku la mine 2 kattunger leke med en CPU i timevis - uten der skete noget mer end noen ridser på den ene side. Man må køre over en CPU med en tanks for å ødelegge den. Men jeg vett om en fjortisse her på forummet, der bøyet noen pinner på en AMD CPU ved montering og prøvde å skylde det på webshoppen - dårlige greier. Tror faktisk det skete for han 2 ganger. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
opticus Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) mpx.no EDIT: det finnes ingen dumme spørsmål bare dumme svar, men dette er på kanten Endret 30. november 2004 av opticus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå