Gå til innhold

hvilke nettshop er mest forsiktige?

Anbefalte innlegg

hei!

jeg skal kjøpe en amd xp 3ghz prossesor(JA!!! prossesoren til amd som tilsvarer 3ghz i pentium skala!!-fornøyd nå!!!! ;) )

som de fleste veit tåler ike prossesorer all verden!

så hvilke netshappe pakker det de sender best?

vil ikke at jeg skal få en knekt prossesor!!!

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du ikke forstått det enda? Det er posten som ødelegger pakka de.

!!!!!!

det var jo det jeg mente! pakker bra slik at posten ikke fucker prossesoren min!!!

kameraten min motokk en bøyd prossesor pga dårlig pakkning da han bestilte fra en netshop i sommer, å det vil helst jeg unngå!

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Har du ikke forstått det enda? Det er posten som ødelegger pakka de.

!!!!!!

det var jo det jeg mente! pakker bra slik at posten ikke fucker prossesoren min!!!

kameraten min motokk en bøyd prossesor pga dårlig pakkning da han bestilte fra en netshop i sommer, å det vil helst jeg unngå!

er alle som hører på Iron maden så hissige? nei, ta det mero jeg har sikkert kjøpt 30 cpur i løpet av de 3 siste årane og alle fra forskjellige plasser. Aldri vært noe feil med noen av dem. Du må være forsiktig under monteringen da... for der har jeg ødelagt en del AMD kjerner..

Lenke til kommentar
er alle som hører på Iron maden så hissige? nei, ta det mero jeg har sikkert kjøpt 30 cpur i løpet av de 3 siste årane og alle fra forskjellige plasser. Aldri vært noe feil med noen av dem. Du må være forsiktig under monteringen da... for der har jeg ødelagt en del AMD kjerner

hehe, vakke meninga å være hissig ;)

uansett, er det ingen nettshopper som pakker bedre enn andre?

ar lagt merke til at psdata hadde skikklig grundi pakkeing av delene jeg kjøpte der fra(men de er langt fra billigst) så jeg lurte på noen andre.

noen som veit om noen andre enn komplett og ps som leverer raskt og pakker bra da?

Lenke til kommentar
som de fleste veit tåler ike prossesorer all verden!

så hvilke netshappe pakker det de sender best?

vil ikke at jeg skal få en knekt prossesor!!!

Hei,

Her var noget jeg ikke viste!!

Har fåt sendt CPU'er i posten de siste 18 år uten nogen form for problemer.

Tror jeg ku la mine 2 kattunger leke med en CPU i timevis - uten der skete noget mer end noen ridser på den ene side. Man må køre over en CPU med en tanks for å ødelegge den.

Men jeg vett om en fjortisse her på forummet, der bøyet noen pinner på en AMD CPU ved montering og prøvde å skylde det på webshoppen - dårlige greier.

Tror faktisk det skete for han 2 ganger. :thumbdown:

Mvh

Kimmer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...