DeejPhant Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg har klart å kåle til skikkelig med partisjoner og basic->dynamisk disk og klart å miste 50GB med viktige og hardt oppsparte ting.... Finns det et eller annet rescue verktøy til dette formålet? Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 Noen som vet.... plzz? *krise-tilstander*! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Takler du ikke å vente i 10 minutter engang? Ontrack Easy Recovery er et greit program, men det koster en del penger. Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 takk for svar borre... skal teste det ut Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 enig i at easy recovery er et genialt program. hjulpet meg denl ganger med å redde diverse hardisker... Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 Det er bare synd at disse programmene koster grise mye penger da... Easyrecovery, File Scavenger og min favoritt: GetDataBack!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå