Gå til innhold

Kritisk biografi til George W Bush?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal holde foredrag om GW BUSH, og jeg har ikke lyst til å lese opp en lang, kjedelig, fakta biogrfi om Bush, sånn som den som er på WhiteHouse.org.

Jeg vil kritisere ham, mens jeg forteller om hva han har gjort gjennom livet.

Jeg har googlet litt men finner ikke det jeg leter etter.

Noen linker til et sted med mye bra (kanskje litt kritisk) info om han?

Endret av Do_the_Bender
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke bare si hvor dum han er.

Jeg skal også fortelle om hvor han ble født, hva han studerte osv.

Men jeg vil helst at det skal stå: In 1969 he joined the Texas Air Guard, so he did'nt have to go too vietnam.

Isteden for: In 1969 he joined The Texas Air Guard

Lenke til kommentar

Som dga01 påpeker, finner du den informasjonen du leter etter på Michael Moore-relaterte nettsider. Hvis du skal holde foredrag, bør du ta deg tid til å lese litt om det hvertfall. Det funker dårlig med copy and paste hvis du får karakter på foredraget ditt.

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke bare si hvor dum han er.

Jeg skal også fortelle om hvor han ble født, hva han studerte osv.

Men jeg vil helst at det skal stå: In 1969 he joined the Texas Air Guard, so he did'nt have to go too vietnam.

Du nevner vel at Texas Air Guard soldater godt kunne blitt utkalt til Vietnam, eller at Bush visstnok skal ha meldt seg som villig til å dra til Vietnam, men ble avvist fordi han var for urutinert som flyver?

Endret av fjotten
Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Jeg vil kritisere han, og fortelle om hvor dum han er.

:roll:

Hvis du ikke vet hvorfor han er dum selv, sa bor du kanskje ikke ha en slik mening. Seriost, du vil kritisere han, men vet ikke helt hvorfor? Du ma finne informasjon som stotter opp om fordommen din? Wow, kult!

Vel, siden du ikke er George W. Bush, sa blir det bak mal a hevde at han gjorde det for a unnga Vietnam. Bare han vet akkurat hvorfor han ble med i TANG. Det er godt mulig han gjorde det slik at han ikke matte bli tatt med i "the draft", men som jeg sier, det vet bare han selv. Og mange andre pa hans alder gjorde ingenting, de bare satt rundt og hapet pa at de ikke ble tatt med. Bush vervet seg iallfall i militaeret.

Men det hores ikke ut som du vil ha noe saklig informasjon, helst anti-Bush propaganda som grunnlegger fordommene dine.

Hvis du ikke klarer a finne noe slikt ved a bruke Google, sa er det kanskje ikke Bush som er sa dum...

Lenke til kommentar

OK, eg skal svare seriøst.

Han er ikke dum. Å si at han er helt dum blir bare teit og idiotisk.

Eg er ingen fan av Bush, men eg er heller ikke hjernevaska til å tro at han er en idiot. Han er meget smart, han hare bare en del meninger som eg (og tydeligvis du) er uenige med. Å kalle en dum fordi du er uenig med han blir teit. Og dette er sagt av en som er sterkt uenig med Bush.

Fy søren hvor seriøs denne tråden ble... :lol:

Jeg er seriøs. Bush er da virkelig en apekatt, er han ikke?

:roll:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Men når vedkommende ønsker og få informasjon om en bestemt vinkling så må vi vel kunne være behjelpelige med det. Akkurat som en skal kunne være behjelpelig med og hjelpe vedkommende som skal støtte Bush i Guatanamo-saken. Dette uavhenig hvem man sympatiserer med.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Men når vedkommende ønsker og få informasjon om en bestemt vinkling så må vi vel kunne være behjelpelige med det. Akkurat som en skal kunne være behjelpelig med og hjelpe vedkommende som skal støtte Bush i Guatanamo-saken. Dette uavhenig hvem man sympatiserer med.

Det er en ting a hjelpe med a gi argument for Guantanamo. Det er en annen ting a hjelpe med a gi argument for en forhandsdefinert mening. I den andre topicen ble vi spurt om a gi argument for hvorfor Guantanamo var bra. Her sporres vi om a gi informasjon som stotter opp om argumentet at George W. Bush er dum. Med andre ord, her sporres vi om a propagandisere, mens i Guantanamo-saken, sporres vi om a faktisk gi argument for noe.

Som om vi skulle blitt spurt i den andre traden om a finne informasjon som stottet argumentet at Guantanamo Bay er den beste ideen noen sinne.

Lenke til kommentar

"kremt"

Tro meg! Jeg har mer enn nok grunn til å mene at Bush er en dum person.

Men når jeg skal holde et foredrag om denne personen som jeg mener er en konservativ, kapitalist, håndukke, idiot så vil jeg ikke sitere Farenheit 9/11 som hele skolen har sett sammen.

Når jeg søker på Google, får jeg først og fremest en del patriotiske biografier, som er skrevet slik at den vrir på sannheten like mye som michael Moore gjør.

Så får jeg masse anti bush sider med masse bush humor, osv.

jeg fant en perfekt side, men den er nedlagt eller noe. jeg kommer ivertfall ikke inn.

Og hvis noen vil påpeke hvor trangsynt jeg er når jeg snakker om Bush, så kan de åpne en egen tråd som heter:Do_The_Bender er en trangsynt idiot!

Men akkurat nå vil jeg bare vite om noen kanskje et bra sted på internet som kanskje har en mellomlang artikkel om Bush, fra fødsel til i dag, som ikke er alt for patriotisk.

Endret av Do_the_Bender
Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Tro meg! Jeg har mer enn nok grunn til å mene at Bush er en dum person.
Men du trenger likevel finne informasjon for at du skal kunne mene det? :!:
Men når jeg skal holde et foredrag om denne personen som jeg mener er en konservativ, kapitalist, håndukke, idiot så vil jeg ikke sitere Farenheit 9/11 som hele skolen har sett sammen.

Vel, nar F911 er propaganda og inneholder en rekke logner, sa kommer du ikke langt nar du skal finne informasjon som tilsier at Bush er dum, osv. Michael Moore og hans venner er der dette har kommet fra, sa hvis du ikke vil sitere de, da har du et problem. Det er dem som har oppfunnet at George Bush er dum. Og det er akkurat pga dem at du tror dette.

Men akkurat nå vil jeg bare vite om noen kanskje et bra sted på internet som kanskje har en mellomlang artikkel om Bush, fra fødsel til i dag, som ikke er alt for patriotisk.

Nei, du vil finne en artikkel som vrir og vender pa ting akkurat som Michael Moore gjor, men ikke av Michael Moore. Skal du holde et foredrag som er saklig og fakta-basert, eller et propagandaspiel?

Forresten, vennligst utled om hvorfor akkurat du mener at Bush er en dum person. Jeg lager popcorn imens og skal hygge meg med a lese det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...