Gå til innhold

Mine nye blokker, hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et til slutt:

De er skrudd sammen med silikon mellom lagene. De er ikke planslipt enda, men når jeg får gjort det samt at jeg skal frese ut et spor i bunnen på cpu-blokka slik at jeg får inn temp. måler uten att blokka blir liggende skev så er de ferdige og klare til montering! :w00t:

Hva synes dere egentlig om de?

post-224-1101834897_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ja, det glemte jeg og nevne. De er trykk-testet med så høyt trykk at slangene spratt av :p Det var godt over 1kg ihvertfall, vet ikke helt hvor stort trykket var. Har ikke testet kjøle-evne eller noe enda.

Edit: Et sp. mål; nå tenker jeg at jeg får så god kjøling at jeg kan stille vcore over 1,85 som er maks på mitt hovedkort (ASUS A7N8X Deluxe). Jeg skal sette inn en radiator til og kanskje peltier hvis blokka yter noen lunde. Da kanskje jeg kunne trengt en volt-mod på hk. Har lett veeeldig mye på google, men det beste jeg fant var en på guide tyrkisk.

Jeg fårstod litt likevel på grunn av bildene, men skal man bare koble seg forbi motstandene på hovedkortet? Og regulere det selv? Blir det slik at hvis man prøver å justere ned speningen mer enn det det står i bios, blir det ikke noe lavere da?

Veldig fint om det var noen som kunne forklart litt mer om hva man skal gjøre! :yes:

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...