above Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hei.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men på skolen har vi fått 3 nye maskiner. Disse 3 maskinene har hele skolen tilgang til med hvert sitt brukernavn og passord for å komme inn på den.. De bruker Windows 2000. Men det jeg lurer på er..når jeg logger meg på med min bruker, så går jeg inn i "Min datamaskin" for å se på hvilke harddisk den har, så klikker jeg på den ene partisjonen og der er det ingenting i harddisken og det er bare en partisjon.. Hvordan i alle dager har de fått dette til.. Jeg vet at det står en server på skolen ett eller annet sted, men hvordan i huleste har de fått dette til? Kunne gjerne tenkt meg det her hjemme og! Håper på gode svar og takker for hjelp på forhånd! Mvh Ostebu Lenke til kommentar
kamus Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ser ut for meg som om Dere logger dere på ett Active Directory domene. Da har de styrt via Group policy hva dere skal få lov til å se og gjøre osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå