a_m_e_s Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Liker funksjonene på iRiver H320, men den ser faretruende stor ut. Hadde derfor vært kjekt å se den 'in real life'. Noen som vet om butikker som fører denne modellen (oslo)? Lenke til kommentar
jonkarst Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 sjekk www.mpx.no Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 sjekk www.mpx.no Hva med å lese hva han skriver i posten. Lenke til kommentar
jonkarst Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 OPS ! Sorry !!! Går rett i seng nå jeg... Lenke til kommentar
jonkarst Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 I alle tilfelle.... Jeg holder til i Sarpsborg dersom a_m_e_s vil se spilleren. 1 time i bil fra Oslo , ta kontakt. Ps Jeg jobber i en butikk som forhandler iRiver... Lenke til kommentar
Tromax Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Og den butikken heter? Lenke til kommentar
jonkarst Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Butikken heter MobilData Borg Svakstrøm AS. Ligger 5 min. utenfor sarpsborg sentrum. Spilleren er "skaffevare" da vi for det meste selger mobiltelefoner og data i vår butikk. Skaffevarer tar normalt 1 dag (min tok 2 dager....julestri med bedriftspakkene om dagen). Vi har 1 spiller å vise fram og dette er min spiller. Lenke til kommentar
a_m_e_s Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Takk for tilbudet jonkarst , men jeg sendte en mail til iRiver som sa at Spaceworld butikker fører iRiver, så da stakk jeg innom en. Bestillte på nett samme dag, og nå ligger den (H320) i boksen sin i kjelleren (presser meg til ikke å bruke den ennå nemlig, er jo liksom julegave . Spørs hvor lenge den får ligge i fred men ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå