Mats1988 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Hei! Jeg lurer på om det er mange her på forumet som kjører eller har kjørt cross? Hvis ja: Hva synes dere om det? Min mening er: Det var bare dritt kult, her jeg bor ( I en liten by utenfor Trondheim) har vi ikke akkurat store cross miljøet, men det er da noen som kjører. For noen år siden tok kommunen tak og bydge en cross bane, siden da har jeg vært frelst. Akkurat nå har jeg ikke crosser, men det skal anskaffes. Edit: det er snakk om cross sykler, hvis jeg gjorde det uklart i posten Endret 30. november 2004 av thorso Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg har veldig lyst å begynne med crosskart.. men er ikke så intressert i å kjøre på crossbane, merr intressert i å kjøre offroad i skogen og lignende Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 jeg hadde kawasaki kx 125. RÅTT. men solgte den for 14 uker siden. det var bare så deilig å ligge i ca 120 bortover jordet i lite klær og varmt vær Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 jeg hadde kawasaki kx 125. RÅTT. men solgte den for 14 uker siden. det var bare så deilig å ligge i ca 120 bortover jordet i lite klær og varmt vær 6603283[/snapback] ... Hørtes isje heilt safe ut Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hei Har hele livet mitt hatt lyst til å kjøre cross, men på grunn av ekstremt kjipe foreldre har jeg da ikke fådd lov til det I fjor høst fikk jeg testa en ktm sx 125. Har ikke annet å si at det var helt sinnsykt rått. Til neste år blir jeg 18, og da blir det vel sykkel på meg å. Har tenkt å kjøpe en Honda CR 125. Sykt hvor jeg gleder meg, synd at det er en hel vinter å vente. Slik sykkel hadde vært drømmen Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Ikke intressert i en crosskart då? Ganske ny sport.. men dæven d ser rått ut Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Steikje...Jeg var på besøk tel søskenbarnet mitt i nabobyen.. Han kjører cross (Sånn motorisert) 250cc fulleffekts. Over 40 hester på et 100kg tungt objekt.. Jeg fikk sitte på det der galskapen - Tror dere jeg var redd etterpå eller? Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg har lyst til å prøve cross, er det muligheter for å leie sykkel og utstyr på nærmeste crossbane da? Og hvor dyrt blir det sånn ca? Aktuell bane for meg blir da Hovemoen på Lillehammer Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ikke på bane Men jeg har Trial lisens Lenke til kommentar
woodi2swirix Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 jepperz kjører aktivt Motocross er livet ffs Lenke til kommentar
MagNetiC Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 jepperz kjører aktivt Motocross er livet ffs 6725675[/snapback] kor i landet kjører du då? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 har kjørt masse pitbike(minicrosser) på 85ccm, gikk ikke så særlig men gøy var det, så nå skal jeg kjøpe meg denne pitbiken. blir fett detta! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg har lyst til å prøve cross, er det muligheter for å leie sykkel og utstyr på nærmeste crossbane da? Og hvor dyrt blir det sånn ca? Aktuell bane for meg blir da Hovemoen på Lillehammer 6651256[/snapback] Tror du får leid sykkel og utstyr av NMK Sør-Gudbrandsdal. Gjorde hvertfall det den gangen jeg var aktiv og kjørte mye der. Men interessen har dabbet av så vet ikke hvordan det er med utleie nå for tiden. Men du kan jo alltids ta turen dit en gang det er trening å undersøke Lenke til kommentar
LooneyTune Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Kjører selv en Yamaha yz85, med 30 hester Kjører på Karmøy som ligger i Hordaland, er visst nok en av landets største baner Men må bare si at cross er livet, MÅ PRØVES EDIT: her er et bilde av en yz85: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 30. september 2006 av LooneyTune Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kjørte i 4 år jeg. Startet med en Kawasaki kx80, så ble det kx85, så yz85, så yz125 har kjørt en del NM- og norgescupløp gjennom de årene også Sluttet før denne sommeren, grunnet at banen blir borte litt etter litt, fordi det tas ut sand der Litt av grunnen til at jeg sluttet var også at jeg var lei. Så nå kjører jeg gokart Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hei! Nå har jeg fått meg en ktm sx 125 01 modell Gleder meg noe sykt til sommern kommer Lenke til kommentar
Regone Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei, jeg kjører kawasaki kx 85 2003 mod Cross er livet og det må bare testes Jeg gleder meg sinnsykt til våren, for da skal jeg begyne på bane. Jeg bor i Notodden og har for det meste bare kjørt rundt på jorder, grustak og i skogen Lenke til kommentar
djupvannselg Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 har kjørt cross i snart 10 år jeg, men har gått mer over til supermotard og enduro jeg da.. kjører en KTM EXC 450.. blir vel kansje ny KTM SX 450 snart :!: Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Nå har jeg endelig fått kjøpt meg sykkel. Kjøpte den av en kompis for 180000. Det dumme er bare at jeg må vente helt til sommern med å få kjøre. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 180000? tror du har blitt lurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå