Gå til innhold

Gaming mus og musmatte

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg en sikkelig gaming mus og en musmatte som også er bra til gaming.

Av mus tenkte jeg på:

*Microsoft Intellimouse Explorer 4.0

*Logitech MX510

*Razer Diamondback

Vet at Diamondback'en er bedre enn de andre, men tenkte på ytelse i forhold til pris.

Av musmatte tenkte jeg på:

*Steelpad S&S

*Corepad

*Allsop Metal Art Mousepad

*Q-Pad Gamer

*fUnc 1030

*Razer eXactmat

Her tenkte jeg også på ytelse i forhold til pris.

Noen som har gode forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for å skuffe deg, men her må du nesten velge selv. ;) Har sett mange tråder som dette spore helt av, og det blir som oftest veldig hett mellom microsoft og logitech tilhengere.

Alle musene du har listet opp her er i toppklasse så du må bare finne ut hvilken du liker best. Har selv mx510 (med 500Hz fix) på en deilig tøymatte og er svært fornøyd. Tøymatte fordi jeg mener det er best OG fordi den sliter ikke ut musa som feks. funk.

Lenke til kommentar

Sitter personlig med en razer diamondback på tøymatte. Er veldig fornøyd, selv om en bedre musematte kanskje kunne piffe det opp litt (men har litt vondt for å bruke 2-300 kr på en musematte).

Av musene er vel razor den beste som du sier, og ifølge min mening verdt de hundrelappen ekstra. Har også en microsoft 4.0, meget god mus, men den trinnløse scrollen ødela mye av gleden (spesielt for at jeg bruker scroll til å zoome etc.) MX510 er også en grei mus + scrollen er god. Men hvis du vil ofra alt for spillet, bør nok en razor komme på plass ;)

Lenke til kommentar
Ikke for å skuffe deg, men her må du nesten velge selv. ;) Har sett mange tråder som dette spore helt av, og det blir som oftest veldig hett mellom microsoft og logitech tilhengere.

Alle musene du har listet opp her er i toppklasse så du må bare finne ut hvilken du liker best. Har selv mx510 (med 500Hz fix) på en deilig tøymatte og er svært fornøyd. Tøymatte fordi jeg mener det er best OG fordi den sliter ikke ut musa som feks. funk.

JEg maa bare legge meg i samme spor som deg. fUNC skulle liksom vere en av de beste paa sin tid, men ser jo at musfottene har blir raskt slitt ut. Saa naa har jeg ei toymatte fra Fellows, helt genialt og det foles luksus det ja.

Ball musa me har bedre tracking, ikke noe problemer...har forresten Razer Boomslang 2k. Kjorer 1000Hz fiksen :yes:

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...