Neo_mandal Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 men hvordan? Vet hvilken mappe det skal ligge i, men finner ikke noe FR547 Er det mulig å søke på FR547 gjennom hele registeret? fant ingenting da jeg søkte på keys, values og data Noen som kan hjelpe? haster littegranne... Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 18:59, Neo_mandal skrev:men hvordan? Vet hvilken mappe det skal ligge i, men finner ikke noe FR547 Er det mulig å søke på FR547 gjennom hele registeret? fant ingenting da jeg søkte på keys, values og data Ja du kan søke gjennom hele registeret med f.eks. 'regedit' men du hadde gjort det allerede sa du. Da virker det jo som om key'en ikke eksisterer. Du kan jo opprette en ny key. Du visste jo hvilken mappe den skulle ligge i, og da hadde du vel egentlig ikke trengt å søke i det hele tatt. Hvis key'en trengs til et eller annet program kan du jo som sagt prøve å opprette den i riktig mappe. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Dette er vel ikke for å rette opp feilen i GTA3 cracken? hehe, jeg syns jeg husker det selv . Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 er nok ikke for å rette opp cracken.. da er det jo ikke verre ennå laste ned den nye cracken;) men jeg gjør ikke sånt:-) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 savegame faulten var det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå