kaaasen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Heisann! Har kikket litt rundt for å finne ut hvordan jeg setter opp Xlink Kai til å fungere. Jeg har satt det opp riktig på PCen, og valgt riktig løsning (den med dashboard). Jeg lurer altså på hvordan jeg skal få det til å fungere med Avalaunch slik at jeg slipper å stuke med PCen. Hvordan funker dette? Trenger jeg ikke å overføre noe til Xboxen? Regner med at jeg må overføre noe, men hva? :/ Eller fungerer det som at Xboxen prøver å finne en annen Xbox på nettverket, og at PCen som har Xlink Kai installert utgir seg for å være en Xbox - men fører så signalene ut på nettet slik at jeg finner andre Xboxer? Noen som kunne være supre å/og forklare dette til meg? Lenke til kommentar
redflame Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 det er riktig slik du har gjort det på pc`n (den med dashboard) Jeg har også hatt problemer med å få kai til å fungere i avalaunch , så da prøvde jeg meg med xbmc og der funka det med en gang , så prøv siste verson av den og se om det funker der. Husk og legg til kai nick og passord i innstilingene der. Nb! har du ikke lagd ninck så gjør du det her http://www.teamxlink.co.uk/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå