BrukerSlettet Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 HAr nettop kjøpt meg et par spill jeg kan spille over internett. Problemet er at jeg altid får meldingen "connection interrupted" eller "...you may be behind a router..." Noen som vet åssen jeg kan begynne å spille hakkefritt? Har hørt mange snakke om stengte porter i routeren som ødelegger litt. Noen som vet hvordan man åpner disse? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 typisk via webgrensesnittet til routern, men som alltid: du må nevne hvilken router og gjerne hvilke spill Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 For å kunne si hvordan du åpner må du gi oss produsent og modell på din ruter. For å kunne si deg (eller finne ut) HVILKE porter som skal åpnes må du si hva det er for noe du spiller. -Stigma Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Les her: http://www.portforward.com/ Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Ingen som vet? - Og hvorfor forsvinner halvparten av innleggene av og til??? - Endret 2. desember 2004 av jolleguten Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ingen som vet? Leser du din egen tråd i det hele tatt? Folk vil vite hva slags router du har, og har gitt deg lenken til en nettside med forklaringen. Litt må du gjøre selv også, kan ike regne med at du får en ferdig spesialtilpasset oppskrift i fanget hver gang. AtW Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ingen som vet? - Og hvorfor forsvinner halvparten av innleggene av og til??? - Det var krasj i natt. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Ingen som vet? Leser du din egen tråd i det hele tatt? Folk vil vite hva slags router du har, og har gitt deg lenken til en nettside med forklaringen. Litt må du gjøre selv også, kan ike regne med at du får en ferdig spesialtilpasset oppskrift i fanget hver gang. AtW Har lagt ut hvilken router jeg har og hvilke spill det gjelder 2 ganger!!!!! Men tydeligvis er det noe alvorlig i veien med dette forumet. EDIT: Som ongabonga sier har det vært kræsj... Så ikke skyld på meg!!!! Endret 3. desember 2004 av jolleguten Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Ok.. men sjekk på www.portforward.com du. Der finner du sikkert din modell og alt står forklart. Endret 3. desember 2004 av White Fox Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Desverre stod det ikke noe om min router der .... Lenke til kommentar
whom Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg har Thomson Speedtouch 510i (fulgte med telenor) har denne noen stengte porter? Noen jeg burde åpne? Tenker på å styre en PC over nett, må visst åpne en port da... Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 bump! trenger svar fort om hvordan jeg fikser problemet som jeg beskriver i den første posten! Er drit lei hakking hver gang jeg spiller over nettet...! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Men hallo? Du har sett at innleggene om din router er borte, sant? Hva med da å legge de ut på nytt? Kunne ikke det vært en bra start... Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Men hallo? Du har sett at innleggene om din router er borte, sant?Hva med da å legge de ut på nytt? Kunne ikke det vært en bra start... Du har et poeng der ja...! hehe :!: ... Oki.. Har en netopia 3351. (følgte med nextgentel) Spillene det gjelder er: Starcraft Joint operations: typhoon rising Wolfenstein: enemy terrortory Warcraft 3 med frozen throne Endret 8. desember 2004 av jolleguten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå