Lapette Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 haha, har fått den beste oppgaven noen sinne i norsken på min skole (VGS) "Skriv en 5 siders oppgave om hva du vil". Noen forslag? Hva vil jeg egentlig? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 personlig ville jeg ha laget en problemstilling som lar meg skrive noe om haier. kanskje fordi Hai er noe av det som interesserer meg mest....og det er mitt råd til deg. skriv om det du er interessert i og vet mye om, da gjør du det bra Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Wææææo.. vet jeg noe om noe da? Jeg vet mye om overgangen fra 32 til 64 bits prosessorer, og mengden transistorer i et grafikk kort, men jeg tror ikke det interesserer noen! Kanskje jeg kan skrive om Pål Bang Hansen? Lenke til kommentar
chris Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Skriv om noe du vil kritisere, eller du er uening i, eks et eller annet aktuelt tema. Altids lett å skrive om noe du har meninger om, synes jeg da. Lykke til Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hei, jeg ser at du trenger hjelp så da kommer jeg til unnsetning som den redne engel. Du får nemlig gleden over å skrive min Biografi. Jeg har ikke gjort så mye så fem sider burde holde. Jeg er en gutt som nettopp har fylt 17 og jeg er en hyggelig kar. Jeg er en erlig og snill person og det ville ikke falle meg inn å lyve. Jeg har reddet to gamle damer fra den sikre død og jeg har gravd en tunell til månen. Det er bakgrunnsinfoen så nå kan du finne opp resten selv og hvis du trenger hjelp så er det bare å spørre. Det er foresten i din interesse å vite at jeg heter Mads. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Hvis det er i norsken, så ville jeg anbefale å velge en norsk forfatter eller filmmaker. Velg en du liker og ofte er det også mulig å komme i kontakt med personen også, noe som alltid er positivt, både morro og bra for karakteren. Hvis emnet ikke trenger å være innenfor norsk faget, så ville jeg anbefale å lage en oppgave om satanisme eller anarkisme. Utrolig mye vranglære ute å går i disse to emnene, og hvis du gjør en god jobb, så er du igjen sikret en god karakter. *edit skrivefeil Endret 30. november 2004 av Den Polse Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Wow, takk for god inspirasjon! Kanskje jeg skal skrive om Mads? det hadde jo vært noe Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Skriv om noe du vil kritisere, eller du er uening i, eks et eller annet aktuelt tema.Altids lett å skrive om noe du har meninger om, synes jeg da. Lykke til Kåseri. Ytringer. 5 sier går fort da ja. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hva mener du med særoppgave? Er det det samme som særemne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå