Evilworm Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Sitter med en 1.4MHz Athlon, 8500 LE 64 Radeon og 512 Mb ram. HL2 funker fint for meg. Hva er dette maset med at du _må_ ha fet pc for å spille det? Da er det verre med Battefield Vietnam. Det er såvidt mulig å spille det når det er mange spillere med.. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Sitter med en 1.4MHz Athlon, 8500 LE 64 Radeon og 512 Mb ram. HL2 funker fint for meg. Hva er dette maset med at du _må_ ha fet pc for å spille det? Da er det verre med Battefield Vietnam. Det er såvidt mulig å spille det når det er mange spillere med.. Det er da ingen som har sagt av hl2 krever en skikkelig maskin.. Men skal du ha høye grafikkinnstillinger å kjøre det helt flytende (minst 50 fps på det laveste) så må du ha en god maskin.. Endret 30. november 2004 av Kurt P Lenke til kommentar
MatsN Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 tror ikke det ville vært no fin spill opplevelse for å si det sånn.. hadde ikke satset på hl2 med den hw. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Vel, han sier jo han allerede er i ferd med å spille spillet på den maskinen. Regner med at han må fire litt på kravene når det gjelder oppløsning og detaljer, men det er jo ingen umulighet å spille HL2 på en slik maskin. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Vel jeg kan lett spille HL2 på serveren min, som har et kjipa grafikk-kort også, men det betyr ikke at det er slik det bør spilles. HL2 er meget godt laget i det respekt at det scaler veldig godt til høy og lav hardware. Seolv om du kan spille spillet nogenlunde ok med et GF2 MX, så betyr det ikke at du ikke "trenger" noe mer for å nyte spillet. Å spille det samme spillet med maks grafikkinstillinger og høy oppløsning er en helt annen opplevelse så og si. Det er greit nok at det ikke er bare gafikken som gjør et spill, men det er da tross alt en stor del av det i en FPS. Å redusere grafikken til et absolutt minimum da blir å nekte seg selv en stor del av opplevelsen i mine øyne. -Stigma Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 HL2 er faktisk veldig bra portet til dx8 og 7. Det går helt fint på dx7 med gf4mx, men da får du ikke med alle de grafiske godbitene som følger med dx8 og dx9... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå