Bushnell Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 trykka litt for mange ganger på print knappen en gang, kom rennende blekk ut av skrivern, trodde ikke det var mulig, men det skjedde.. på tide å gå late som ingenting? hmm ja.. men de fikk ny på garantien.. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 gikk i klasse med en som kasta snøball på vinduet. (Det har vel alle gjort da men)Han kastet temmelig hardt og knas. 2000 kroner for et nytt vindu. PS! Vinduet kostet nok 500 men skolen så vel på det som en mulighet til å tjene.. Det koster penger å få satt det inn og kanskje.. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Akkurat det ludvig beskriver skjedde året før jeg starta på skolen min. To duster tok brannslokningsapparatet og fylte datarommet... 15.000 i erstatning Stakkars konfirmasjonspenger... There you got it... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 at det går ann.. skjønner ikke folk at datamaskiner har følelser akkurat som oss mennesker... Tenk å bli fylt med brannslokningsapparatskum.... herregud... Lenke til kommentar
gixer Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Det var én lur type som gikk i klassen min på ungdomsskolen som vippet over den "magiske røde bryteren" på 12 datamaskiner samtidig. Det var bare gamle 75Mhz Pentiumer, men det var alt skolen hadde råd til den gangen (3 år siden). Det hele endte med masse spetakkel mellom den skyldige eleven, hans mor og skolen. Det endte opp med at han ikke måtte betale no fordi moren hadde økonomiske problemer. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg har dratt jumpern til 120v :oops:. Trodde ikke det var noe farlig så lenge man ikke startet strømforsyningen , men det var bare en gammel PSU :wink:. Boff sa det og uptime på 4 uker gikk til dumt å fikle med pcen da da Dumt å fikle med pcen? :o Jeg vet ikke med deg, men jeg bruker hertfall forum.overklokking.no til forumet. Og er man på dette forumet må man fikle med pcen Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 vi var på datarommet på skola i dag, med ganske greie pc'er. en i klassen min (som seff klår på alt) kjedet seg litt og begynte å fikle med å putte en saks inni vifta til strøminntaket. etterhvert kjedet dette han, og han dro spenningsjumperen fra 230v til 130v mens maskinen sto og gikk . da smalt det bra og sikringene til hele datarommet gikk (+strminntaket ble dyr søppel). Hehe, han må betale 1000 kroner til skola i erstatning :razz: Noen andre "dumme" folk rundt om i landet? ER nok ikke bare der det har skjedd. Skjedde på skolen jeg gikk på for noen år siden. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Det har vel skjedd på alle skoler... Lærern min forklarte at alle datar dem kjøpte inn ble limt igjen der, da en tosk hadde grillet alle maskinene for en tid tilbake... Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Ha ha eg kejnner ein som trudde at ved å setje ned til 120V ville viftene gå ved halv hastighet Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Akkurat det ludvig beskriver skjedde året før jeg starta på skolen min. To duster tok brannslokningsapparatet og fylte datarommet... 15.000 i erstatning Stakkars konfirmasjonspenger... Dei bør vere glade for at det ikkje vart meir. Stakkars PC-ar Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Ver på LAN for ca to år siden. Når jeg akkurat var ferdig å koble sammen maskina var det noen som ropte ut:"Hvordan kan man lage ei ny mappe??". Fikk lyst til å stikke derifra med Pc og hele pakka Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 vi var på datarommet på skola i dag, med ganske greie pc'er. en i klassen min (som seff klår på alt) kjedet seg litt og begynte å fikle med å putte en saks inni vifta til strøminntaket. etterhvert kjedet dette han, og han dro spenningsjumperen fra 230v til 130v mens maskinen sto og gikk . da smalt det bra og sikringene til hele datarommet gikk (+strminntaket ble dyr søppel). Hehe, han må betale 1000 kroner til skola i erstatning :razz: Noen andre "dumme" folk rundt om i landet? En kompis av meg gjorde AKKURATT det samme!!! Med en Compaq-maskin på skolen.. strømforsyning pluss sikring gikk Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Ha ha eg kejnner ein som trudde at ved å setje ned til 120V ville viftene gå ved halv hastighet LOL! da er man n00b! Jaja, greide for ikke så lenge siden å klokke opp 4-5 av pcene på skola og sette opp spenningen på de jeg da... tenkte ikke over faren akkurat der og da En dag jeg ikke var på skola hadde dem ikke fått boota noen av PCene pga "Hardware Error" :oops: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 gikk i klasse med en som kasta snøball på vinduet. (Det har vel alle gjort da men)Han kastet temmelig hardt og knas. 2000 kroner for et nytt vindu. PS! Vinduet kostet nok 500 men skolen så vel på det som en mulighet til å tjene.. Det koster penger å få satt det inn og kanskje.. Trodde man hadde vaktmestere til sånt. (Joda de skal jo ha litt lønn men de får jo ikke 1500 får å skifte et vindu vel. :o Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 På min skole så skjer også dette hele tiden, men er bare strømforsyninga som ryker, dataansvarlig bytter ut, men han er for dum til å ta en limpistol og slenge på en liten lim-klatt på bryteren slik at den står fast.... En annen som dreit seg ut var en på ungdommskolen klarte å merke et helt exel-ark (aå langt ned og bort som det går) og så¨trykke på print. Han hadde seff valgt å skrive ut rutenettet... Printeren hadde minne, og ingen lærere kunne nullstille det, det hjelper ikke å bare slå av. Printeren sto på i en del timer....... Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Det har vel skjedd på alle skoler... Lærern min forklarte at alle datar dem kjøpte inn ble limt igjen der, da en tosk hadde grillet alle maskinene for en tid tilbake... Våre er låst fast. Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 En kompis av meg gjorde AKKURATT det samme!!! Med en Compaq-maskin på skolen.. strømforsyning pluss sikring gikk Bah.. Compaqer har bare godt av det Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg har dratt jumpern til 120v :oops:. Trodde ikke det var noe farlig så lenge man ikke startet strømforsyningen , men det var bare en gammel PSU :wink:. Boff sa det og uptime på 4 uker gikk til dumt å fikle med pcen da da Dumt å fikle med pcen? :o Jeg vet ikke med deg, men jeg bruker hertfall forum.overklokking.no til forumet. Og er man på dette forumet må man fikle med pcen jeg fikler med pcen men allerede før jeg begynte fikk jeg klar beskjed av brodern om å ikke røre den røde bryteren da fått ny avatar? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 På min skole så skjer også dette hele tiden, men er bare strømforsyninga som ryker, dataansvarlig bytter ut, men han er for dum til å ta en limpistol og slenge på en liten lim-klatt på bryteren slik at den står fast.... En annen som dreit seg ut var en på ungdommskolen klarte å merke et helt exel-ark (aå langt ned og bort som det går) og så¨trykke på print. Han hadde seff valgt å skrive ut rutenettet... Printeren hadde minne, og ingen lærere kunne nullstille det, det hjelper ikke å bare slå av. Printeren sto på i en del timer....... men går det egentlig ann å komme til en ende altså? og blei rutenettet fint? Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 men går det egentlig ann å komme til en ende altså? Alle som har holdt på med excel litt vet at det har en ende. Min excel version har som slutt 65536 - IV Lurer på om han med brannslokkings apparatet fikk kjeft hjemme etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå