fondus Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 vi var på datarommet på skola i dag, med ganske greie pc'er. en i klassen min (som seff klår på alt) kjedet seg litt og begynte å fikle med å putte en saks inni vifta til strøminntaket. etterhvert kjedet dette han, og han dro spenningsjumperen fra 230v til 130v mens maskinen sto og gikk . da smalt det bra og sikringene til hele datarommet gikk (+strminntaket ble dyr søppel). Hehe, han må betale 1000 kroner til skola i erstatning :razz: Noen andre "dumme" folk rundt om i landet? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 har en i klassen som må pelle på allt men han har ikke driti seg ut enda.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Noen jeg gikk på skole med før helt sand i videospilleren, og noen jeg går sammen med nå helte melk nedi skjermen :razz: Edit:på skolen altså [ Denne Melding var redigert av: EnD.R.E. på 2002-05-31 20:37 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-05-30 18:40, fondus skrev:etterhvert kjedet dette han, og han dro spenningsjumperen fra 230v til 130v mens maskinen sto og gikk . da smalt det bra og sikringene til hele datarommet gikk (+strminntaket ble dyr søppel). Hehe, han må betale 1000 kroner til skola i erstatning :razz:Noen andre "dumme" folk rundt om i landet? Dette hendte også på skolen jeg gikk på for noen år tilbake.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hei! Quote: ----------------------------------------------------- Den 2002-05-30 18:40, fondus skrev: etterhvert kjedet dette han, og han dro spenningsjumperen fra 230v til 130v mens maskinen sto og gikk . da smalt det bra og sikringene til hele datarommet gikk (+strminntaket ble dyr søppel). Hehe, han må betale 1000 kroner til skola i erstatning Noen andre "dumme" folk rundt om i landet? ---------------------------------------------------- Dette gjorde ein som eg gjekk på skule med for 5år siden... Strømmen gjekk ikkje men,det begynte å ryke.. Han slapp faktisk å betale noko... :wink: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 BTW så har jeg nå "slanka" den maskina som han kødden i klassen ødela. maskinen ble satt på et rom, og da gikk jeg inn og tok ut ram, hd og cpu+vifte (ikke si det til noen) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 18:23, fondus skrev:BTW så har jeg nå "slanka" den maskina som han kødden i klassen ødela. maskinen ble satt på et rom, og da gikk jeg inn og tok ut ram, hd og cpu+vifte (ikke si det til noen) hvilken cpu var det da? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Det var en Athlon 800mhz fant jeg ut nå har jeg satt den inn i en pc med et gammelt hk og klokka den til 1gh :smile: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 21:09, fondus skrev:Det var en Athlon 900mhz fant jeg utnå har jeg satt den inn i en pc med et gammelt hk og klokka den til 1gh :smile: Lenke til kommentar
house Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 det der er ikke driti ut.. men DETTE!!!! er driti ut Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Quote: Den 2002-06-04 21:05, house skrev:det der er ikke driti ut..men DETTE!!!!er driti ut kan være enig i det ja Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 hehe det er morsomt når barna dine ser det fikk veldig lyst på grøt nå ja Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg har dratt jumpern til 120v :oops:. Trodde ikke det var noe farlig så lenge man ikke startet strømforsyningen , men det var bare en gammel PSU :wink:. Boff sa det og uptime på 4 uker gikk til Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg har dratt jumpern til 120v :oops:. Trodde ikke det var noe farlig så lenge man ikke startet strømforsyningen , men det var bare en gammel PSU :wink:. Boff sa det og uptime på 4 uker gikk til dumt å fikle med pcen da da Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Vell jeg kjenner en som har lidd av at en PSU har fucka til systemet. Hele strømkontakten var svidd.. Datan virket den ,men ikke med R8500 kortet som han vanligvis har.. Satte han ned spenning på alt sammen så virket faktisk den datamaskinen.. Selvom 5V fra PSU hadde svidd hele festet.. Han byttet ut PSU og HK siden han ville spille litt da.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 gikk i klasse med en som kasta snøball på vinduet. (Det har vel alle gjort da men)Han kastet temmelig hardt og knas. 2000 kroner for et nytt vindu. PS! Vinduet kostet nok 500 men skolen så vel på det som en mulighet til å tjene.. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 vi var på datarommet på skola i dag, med ganske greie pc'er. en i klassen min (som seff klår på alt) kjedet seg litt og begynte å fikle med å putte en saks inni vifta til strøminntaket. etterhvert kjedet dette han, og han dro spenningsjumperen fra 230v til 130v mens maskinen sto og gikk . da smalt det bra og sikringene til hele datarommet gikk (+strminntaket ble dyr søppel). Hehe, han må betale 1000 kroner til skola i erstatning :razz: Noen andre "dumme" folk rundt om i landet? jajaja, det gjorde en i klassen min under IT timene og.. dust ass.. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Tror noen på skolen min (før min tid) fylte dataromet med pulveret fra et brannslukningsapparat, eller han/hun gjorde det i gangen uta for og vifta/airkondison tingen inni veggen dro masse pulver inn på datarommet og viftene på dataene dro skummet videre inn i maskinene. (dette er en vandrehistorie som jeg har ført noen ganger) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Akkurat det ludvig beskriver skjedde året før jeg starta på skolen min. To duster tok brannslokningsapparatet og fylte datarommet... 15.000 i erstatning Stakkars konfirmasjonspenger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå