Dreamhacker Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Noen som vet om en god guide til Meedio? Har litt problemer med det å få lagt til ting i Media Library. Hvis noen vet det, hvordan kan man få programmet til å automatisk legge til bilder til video filer (for menyen)? Og hvordan legger man til info som år, runtime og slikt? Lenke til kommentar
Fenwick Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Les brukermanualen. Hvis du legger ved bilde i mappene du har sortert filene, vil de bli brukt. Og hvordan legger man til info som år, runtime og slikt? Tipper du skal lage deg et filmarkiv? Eksporter filmarkivet ditt til XML (fra moviecollector, movie library etc) Du må så lage en ny mediamodul, og et library hvor du bruker xml2mee plugin'en. samt importerer .xml-fila, da vil du få opp info om runtime, director, sjanger og annen info. Du finner haugevis med hjelp ved å bla gjennom forumet hos Meedio også. Lenke til kommentar
Dreamhacker Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Jeg legger ved en haug med jpg filer i samme mappe som video filene, men det fungerer ikke...Når jeg velger import så er det ikke bildene tatt med, og jeg må da gjøre det manuelt, noe som ikke så moro... Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Bestilte meedio med en fjernkontroll for 30 dager siden...har ikke fått det enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå