Prebo Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hmm... Har enda ikke denne krigen sluttet?... Til trådstarter.. Kjøp det du føler for... Finner du ett godt tilbud på ett 6800U, så kjøp det, og omvent Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Jeg hadde ikke sagt nei til noen av disse kortene. Problemet er at XT PE er så utrolig vanskelig å få tak i at det er mer realistisk å sammenligne med XT. Ytelsen er forholdsvis jevn men med AA/AF i høyere oppløsninger har ati sine fordeler. I half-life 2 er ati bedre. Regner med at dette vil utjevne seg litt med nye drivere men foreløpig er XT (og spesielt XT PE) det beste valget om du skal spille spill som HL2 og FarCry med AA/AF. For meg hadde valget stått mellom X800XT og 6800GT da disse gir glimrende ytelse uten å ødelegge økonomien fullstendig. Av disse er GT klart det beste kjøpet, etter mitt syn, når det gjelder pris vs ytelse. Denne uken er litt spesiell da du får Club3d 6800GT på MPX for under 3000!! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Leser du testene som ligger rundt omkring på nettet og forumet så ser du at det er "ikke-merkbar" forskjell mellom kortene. Slik jeg har oppfatta det så drar XT PE litt mer fra på høyeste oppløsningene i HL2, kan hende det er andre veien i andre spill. Sier ikke det bare fordi jeg har XT PE selv. Som sagt så vil du bli veldig førnøyd uansett hvilket av dem du velger. Tviler på du ser noe serlig forskjell på bildekvaliteten eller antall fps, om du ikke bruker benchmark eller ser på screenshots da. Om du vil ha 6800Ultra eller X800XT(PE) tror jeg du bør velge selv, så får vi heller komme med våres anbefalinger og erfaringer med de forskjellige merkene/produsentene av kortet (Asus, Aopen. Connect3D, Club3D, Sapphire, PowerColor, Abit, MSI, Hercules etc). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå