Hurley Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Noen som vet noe mere om når disse skjermene kommer? Kommer de til Norge, og hvem kommer til å selge de? E-yama 17LE1-W IIyama E435S Skal ikke være store forskjellen på de 2? Hvis det koster bare 500,- for 100 cd/m2 mere i lysstyrke, så velger jeg den siste, uansett om det er 10 horisontale grader mere på den første. Noen som har sterke meninger om at jeg bør velge en annen skjerm? Iiyama har jo gjort det bra i tidligere tester etter mine kriterier. Er fattig student, og skal bruke den til skolearbeid...hehe, hvem er det jeg prøver å lure? Jeg skal bruke den til spilling såklart... Edit: På Netshop fant jeg dette Iiyama 17" LCD E435S - Ubekreftet 01.12.2004 - kr 3 295,00 Endret 30. november 2004 av Hurley Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Sistnevnte har kommet. Den er også inne til test her. Førstnevnte er det enda ikke avgjort om skal tas inn av importøren. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Hehe, takk, fant den ikke når jeg brukte prisguiden, så måtte søke igjennom webshoper som solgte E431S, jeg begynner sikkert å bli gammel! Edit: Lenge til testen kommer? Vær ekstra snill mot den i spill-testingen da, så kjøper jeg den! Endret 30. november 2004 av Hurley Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Er ikke den testen snart ferdig, har jo tatt uker np =p Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hehe, ting tar tid når man har mye å gjøre på jobben (to dager i uka med 12+ timer overtid). Den kommer om ikke så veldig lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå