Fredrik Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Lite kontrast fredde Jaså. Hmm, hvor mye mener du den bør være på? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ved sRBG bruker jeg Brightness 70.9% og Contrast 56.2%. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg sitter og lurer på å endelig investere i 17" LCD, 1770 er å anbefale? Jeg har lest testen og skjønner egentlig ikke hvorfor jeg spør. Jeg spiller litt. Liker både bilspill, FPS (HL2/CS) og strategi/MMORPG (WoW). Den skal selvfølgelig brukes med DVI kabel (FX5900XT) - dette er en glimrende skjerm, eller hur? _ johanf Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ja det er en glimrende skjerm! Er super fornøyd med ar jeg kjøpte Nec 1770NX! Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Lite kontrast fredde Jaså. Hmm, hvor mye mener du den bør være på? Det er selvfølgelig opp til deg selv å finne det bildet du liker, men blir ikke bildet noe utvasket med så lav kontrast? Selv lå jeg på ca samme som darkX da jeg hadde denne hjemme. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg er egentlig ganske fornøyd med måten jeg har det på nå. Legger ved et bilde tatt av skjermen, uten blitz. Bildet er av dårlig kvalitet fordi kameraet er dårlig. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Sånn her er bilde hos meg ved B 74.1% og C ved 70.3% Lenke til kommentar
Ponduss Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Wow, her var det kommet mange svar siden forrige sjekk. Ang. skjermkortet så er det eldgammelt - no discussion. Jeg er på vei til å kjøpe og sette sammen en ny PC, så jeg regner med og håper at det blir mye bedre etter det. Det kunne uansett vært fint om folk kunne postet innstillingene de bruker på denne skjermen (jeg har sett på de som allerede ligger her, men jeg synes bildene blir forholdsvis mørke og sRGB gir etter min mening altfor mye rødtone i bildene) Er det for eksempel noen andre som har denne skjermen med et (mer enn normalt) gammelt skjermkort? Endret 5. desember 2004 av Ponduss Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Den rødtonen "forsvinner" etter noen minutter foran skjermen. Jeg kan ikke se den lenger. Har vel blitt van til den. Jeg bruker innstillingene sRBG: Contrast 70.3% Brightness 74.1% og syntes bilde er "deilig" å se på! Lenke til kommentar
schwami Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Er det for eksempel noen andre som har denne skjermen med et (mer enn normalt) gammelt skjermkort? Eg har min 1770nx tilkopla eit MSI Gf4 Ti4800SE. Kanskje det er noko med dvi på skjermkortet som ikkje er heilt bra, men eg syntes VGA tilkoplinga gav eit betre inntrykk. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) slettet Endret 6. desember 2004 av spetter Lenke til kommentar
Ponduss Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Tenkte å bare komme med en liten oppdatering til problemet jeg hadde. Merk: hadde Et nytt skjermkort, samt å stille om fra 60Hz til 75Hz, løste problemene Endret 10. mars 2005 av Ponduss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå