elzon Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Hmm, noen som vet hva grunnen til at harddisker koster så lave nå? Ta for eksempel WD 120gb 2mb cache koster nå bare 1590kr hos yatack.no(!) og hos komplett(tilbud). Jeg mente at det var jo ikke så lenge siden de kosta opptil 2200kr.... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 den norske kronen er en av årsaken til at alt data er billigere nå,så er de etterspørselen som er stor,kan og være at nye modeller kommer snart. Kjetil Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 bra svar kjetil. enig med deg der. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 19:25, Kjetil Lura skrev:den norske kronen er en av årsaken til at alt data er billigere nå,så er de etterspørselen som er stor,kan og være at nye modeller kommer snart.Kjetil Ganske så spot on svar der, samme grunnene jeg ville listet opp. Telcontar Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: Ganske så spot on svar der, samme grunnene jeg ville listet opp.Telcontar Så bra :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå