hans A Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Skummelt å se at det er så mange lokale forretningsfolk på listen. Store deler av kremen av byens befolkning er der. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Haha, fant mange kjentfolk der ja :!: I love this show. Lenke til kommentar
SilverKhan Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Tviler på at dette er samme lista som Ørjan Sæle kjøpte. Denne lista skal være tilgjengelig for alle, med medlemslisten i "firmaet" ikke må være offentlig. Den han har kjøpt innholder sikkert adresser o.l. med søk http://t5pc.xoip.no/index.php Endret 2. desember 2004 av SilverKhan Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Det verste er at folk som er med i lignende konsept (WGI, GII corp osv) ikke selger seg ut, men fortsetter som før. Det er tilogmed folk som har gått over fra T5pc til nye lignende konsept som er satt opp i kjølvannet. Dumhet har ingen grense virker det som. Endret 2. desember 2004 av Nimzo Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvor mye sånn ca. betaler folk for en "aksje"? Litt morsomt hvordan folk jeg regner som dumme gir positivt resultat i 50% av tilfellene jeg søker. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Eneste pers. jeg har snakka med betalte 10 kr per stk, det var et år siden. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ka-bang. 30.000 ut på den stakkaren, ja. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kan man søke i lista? Hvis du har opera så.. Joda, et par kjentfolk der ja Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ka-bang. 30.000 ut på den stakkaren, ja. hehe, en jeg kjenner mista 80.000 "aksjer" ser jeg festlig Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Dette er grovt *søke* :!: Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Kan man søke i lista? nei, heldigvis Fordi et søk med ditt navn ville ført til et morsomt resultat? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 he he, nei. Ønsker bare ikke at folk skal grav i andre folks elendighet. Ikke noe er så vondt som å tape ansikt, men at hele Norge skal stå å le av deg i ettertid er noe jeg personlig ikke setter pris på Lenke til kommentar
alexf Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 he he, nei. Ønsker bare ikke at folk skal grav i andre folks elendighet. Ikke noe er så vondt som å tape ansikt, men at hele Norge skal stå å le av deg i ettertid er noe jeg personlig ikke setter pris på Jeg deler ditt synspunkt. Denne listen har meget dårlig innvirkning på de individene som er listet opp. Personlige forhold så vel som jobbsøknader og annet kan bli rammet. Hva med dem som investerte 100.000+ i IT-bobler i århundreskiftet, og tapte alt sammen? Skal vi henge dem ut også? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Mitt synspunkt er at man ikke burde henge ut personer ved å latterliggjøre dem på denne måten, selv om de gjorde et uklokt valg i å putte penger i T5PC. Latterligjøringen har de vel stått for selv i det øyeblikket de blir med på noe slikt. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Mitt synspunkt er at man ikke burde henge ut personer ved å latterliggjøre dem på denne måten, selv om de gjorde et uklokt valg i å putte penger i T5PC. Latterligjøringen har de vel stått for selv i det øyeblikket de blir med på noe slikt. Nå er det jo som vanlig, utrolig enkelt å være etterpåklok og dømmende. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Nå er det jo som vanlig, utrolig enkelt å være etterpåklok og dømmende. Selfølgelig er det det, men i pyramidespill og lignende dritt kreves det ikke så veldig mye av "vanlig klokskap" for å skjønne at dette er ikke noe lurt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hva med dem som investerte 100.000+ i IT-bobler i århundreskiftet, og tapte alt sammen? Skal vi henge dem ut også? Forskjellen der var vel at de fleste IT-bobler solgte ikke pyramide aksjer. Uansett, deres aksjonærlister var vel også fullt tilgjengelige for offentligheten, med den risiko det medfører. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) he he, nei. Ønsker bare ikke at folk skal grav i andre folks elendighet. Ikke noe er så vondt som å tape ansikt, men at hele Norge skal stå å le av deg i ettertid er noe jeg personlig ikke setter pris på *søke etter Øivind Dahle* Endret 3. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 he he, nei. Ønsker bare ikke at folk skal grav i andre folks elendighet. Ikke noe er så vondt som å tape ansikt, men at hele Norge skal stå å le av deg i ettertid er noe jeg personlig ikke setter pris på *søke etter Øivind Dahle* Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 T5PC-listen er noe av det latterligste jeg har sett på lang tid, og at folk i det hele tatt fryder seg over å søke på den, sier mest om dem selv. Selv står jeg ikke på listen, men om jeg hadde gjort det, hadde jeg vært der fordi jeg hadde råd til å tape pengene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå