da_pretender Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hei.. Jeg trenger hjelp med et par ting ti min N6670: 1. Hvordan aktiverer jeg atomatisk tastaturlås på den? 2. Hvordan lager jeg snarveier til programmer under Gå knappen (som feks kalkulator, blåtann, alarm osv...) 3. Hvor ligger Kodak Photo.... i 6670? 4. Hvordan får jeg bakgrunnsbildet på hele skjermet (hvordan lager man profil) Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Prøve deg fram ? Følger det ikke med en bruksanvisning? Eller ble den kasta med en gang du åpna pakka? Lenke til kommentar
da_pretender Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 joooo......jeg har lest i veiledningsboka men det står ikke der... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvis du ikke ser kodak photo så har du dårlig syn. Bare sjekk alle mappene som er på menyen hvis den ikke er synlig på menyen. Når du skal lage profil så går du inn der profilene er. Hvis du skal ha et bilde som bakgrunnsbilde så trykker du valg, også finnes det forskjellige valg. Det står ærlig talt i manualen. Lenke til kommentar
da_pretender Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 jeg finner den ikke... er det mulig at jeg har slettet den ved en feil... da jeg brukte telefonen for første gang trykket jeg på C for å gå ut av programmet... kan KODAK PHOTO.... slettes ved å trykke C!!!! kan noen oxo hjelpe meg med å få følgene under Gå knappen: 1. Blåtann 2. Realplayer 3. Alarm 4. Klokka jeg har prøvd å gjøre det som står i manualen men fikk den ikke til... setter stor pris på det... Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Automatisk tastelås funker ikke uten tredjepartsprogramvare. Du kan ha slettet snarveien til Kodak-programmet med å trykke C og så Ja. Gå-til menyen er virkelig tåpelig, og så vidt jeg vet kan ingen av alternativene du lister opp bli lagt i gå-til menyen. For å få et bilde til å dekke hele skjermen må dette lages som et theme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå