Venn0x Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Halloen.. Holder på med en casemod med et litt biltema..så lurte jeg på om det var mulig og koble opp et slik et som under? Amperemeter Takk for svar Tenkte også og koble opp et voltmeter, men det bør vel gå greit det å? Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Jeg lurer også litt på dette. jeg var på biltema og så på den, men bak så det ut som det bare gikk en ledning ut fra den isåfall hvordan kan man koble den på? Endret 30. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 den var heftig.. kanskje jeg skal kjøpe en og bruke som hdd led Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hey jeg har gjort den modden der. da kan jeg med glede linke til min post ang mitt hdd activity meter =) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=317534&hl= enoj =) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Du må enten finne eit voltmeter for lågare spenning eller eit amperemeter som måler milliampere. 60 A er litt i meste laget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå