Ozelot Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 OK, men da er det vel bare å pute i 1*256 og 1*512 eller evt 3*256?? Nei vil jeg si, ikke nødvendigvis, for det første bør du ha parvis lik ram, det som er poenget med ddr (dual data rate, godt mulig du vet dette fra før). For ikke å villede trådstarter her, så tror jeg du bør rette litt på innlegget ditt. Etter det jeg har erfart, så betyr ddr at du har ram som kjører på dobbel hastighet(dual), og det med at det er så mye å tjene på 2x512 enn 2x256 + 1x512 tror jeg er litt feil.Det er vel kanskje 5-10% du kan tjene på det. Men rett meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 jeg har det s754 hovedkortet som er nevnt ovenfor.. IKKE kjøp det.. jeg kan kun anbefalle deg å kjøpe det hvis du liker ting som ikke fungerer og om du hater å oppdatere bios.. Gigabyte har ingen sider med drivere, bios og ellers annen oppdatering. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) DDR = Dual Data Rate DIMM = Dual Inline Memory Module Altså: du har dobbel data ratio og minnemoduler på begge sider äv kortet, hvis noen lurte på det. men man MÅ ikke ha 2 like rambrikker for å få noe særlig bedre ytelse. man merker ikke forskjell på 2*256 + 1*512 fremfor 2*512 Endret 6. desember 2004 av SnittLeif Lenke til kommentar
dolemite Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Er jo så sinnsykt mye ram som kommer på markede nå. Blir helt forvirra jeg. Hvis man har har ddr 400hz ram på en socket A. kan man da bruke det på en socket 747/939? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hvis hovedkortet støtter Pc3200 ddr dimm(400Mhz) så er det mulig ja Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 jeg har det s754 hovedkortet som er nevnt ovenfor.. IKKE kjøp det.. jeg kan kun anbefalle deg å kjøpe det hvis du liker ting som ikke fungerer og om du hater å oppdatere bios.. Gigabyte har ingen sider med drivere, bios og ellers annen oppdatering. Bios er det ingen problem med å oppdatere på gigabyte sine kort , det følger jo med et program og ved bruk av dette så er det et par klikk så er du ferdig , bruker det selv uten problemer . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå