EspenDL Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Bruspulverguttene fra julekalenderen i fjor Lenke til kommentar
all right Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Noen som vet hva den sangen som går litt på switsj eller hva det heter på nrk2? Den med alle de forsjellige artistene som synger en jule sang?? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Er vel Band Aid? (Band eid) Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Chris Rea - Driving Home For Christmas Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Type O Negative "Red Water (Christmas Mourning)" Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Sex Pistols med Punk Rock Christmas Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 vil dere høre julesang?? hva med julebeat?? her er en julebeat som en kompis (darkstarr) har mekka Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 The Pogues - Fairytale Of New York Best av alle! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hele Cool Cristmas-plata, med assorterte artister. Denne samlingen utgjør omtrent 95 % av hele min barndoms julestemning. Mange fine sanger. Utplukkede sanger. Pogues - Fairytale of New York Tom Waits - Christmas Card from a Hooker in Minneapolis Stina Nordenstam - Soon After Christmas <-- sånn ca verdens fineste sang Lou Reed - Xmas In February Frankie Goes To Hollywood - The Power Of Love Chris Rea - Driving Home for Christmas Aztec Camera - Walk Out To Winter Booker T & The MGs - Winter Wonderland <-- tøff Enya - Silent Night Pretenders - 2000 Miles Tori Amos - Winter Er det noe jeg ikke fikser er det Coca Cola sin julereklame. DER har du kvalm amerikansk markedsføring der! Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 For jeg...så mamma kysse nissen jeg....Wenche Myhre tror jeg navnet hennes var Den engelske versjonen, "I sae mommy kissing santa claus" er kjempebra!! Flere artister som synger den sangen da. Jeg har en bra versjon med Lynn Anderson eller noe... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jingle Bells bør jo være med på en hver Jule-playlist Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jingle Bells bør jo være med på en hver Jule-playlist Hvem sin versjon? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Jingle Bells bør jo være med på en hver Jule-playlist Hvem sin versjon? Jim Reeves Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Chistmas - Disney's Very Merry Christmas Songs Cristmas) Brenda Lee - Jingle Bell Rock (Rockin' Around The Christmas Tree) Celine Dion - The Magic Of Christmas Day Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå