sixx Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg må si at moderatorene er ganske sløve av seg... Noen ganger stenger de en tråd omtrent uten grunn...andre ganger driter de i å bry seg... Så jeg synes dere moderatorer kan prøve å begrunne hvorfor dere stenger en tråd i det minste!!! Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Nåja. Når moderatorene stenger en tråd, er det som regel en grunn til at den blir stengt... Lenke til kommentar
nixon Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 QUOTE (sixx @ 30/11/2004 : 15:58) Jeg må si at moderatorene er ganske sløve av seg... Noen ganger stenger de en tråd omtrent uten grunn...andre ganger driter de i å bry seg...Så jeg synes dere moderatorer kan prøve å begrunne hvorfor dere stenger en tråd i det minste!!! Kan du vise til noen eksempler på det ene og det andre tilfellet? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Har på følelsen av at denne tråden blir stengt rimelig fort. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Synes mange modder forwarder vel mye til off topic -> søppel. Dem om det, men det er vel bedre enn å stenge.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 QUOTE (stigfjel @ 30/11/2004 : 16:08)Har på følelsen av at denne tråden blir stengt rimelig fort.Flyttet blir den i alle fall. Kategorien Hardware er ment for tilbakemeldinger om nettsidene, ikke forumet - til det har man kategorien med det logiske navnet Tilbakemeldinger om foumet Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 QUOTE (sixx @ 30/11/2004 : 15:58) Jeg må si at moderatorene er ganske sløve av seg... Noen ganger stenger de en tråd omtrent uten grunn...andre ganger driter de i å bry seg...Så jeg synes dere moderatorer kan prøve å begrunne hvorfor dere stenger en tråd i det minste!!! Vi er kun mennsker tross alt, hvis du mener at noe ikke er helt som det skal så skader det ikke å henvise til noen saker som vi kan se på for å se om noe ikke er helt som det skal. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvis du leser denne http://forum.overklokking.no/index.php?act=SR&f=60 Og denne http://forum.overklokking.no/index.php?act=boardrules Tror jeg nok ikke noen av dine poster blir stengt i fremtiden Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Hva er egentlig poenget med denne tråden, hvis du ikke kan komme med noe konkret? Tviler på at noen bryr seg, da det du skriver bare blir tomt prat uten noen eksempler. edit: glemte en h Endret 30. november 2004 av INGaR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg