radivx Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Har lagt merke til noen spinndyre kort fra 3d Labs på komplett. Har jo helst intrykket av at de er laget til CADprogrammer når man ser prisen. Men jeg bare lurte på om disse kortene er brukenes til 3d spill også... noen som vet? testet? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Kanksje OpenGL spill, men DirectX kan du bare glemme... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Spill støtter dem rett og slett ikke, så til slikt bruk egner dem seg veldig dårlig. Mulig du kunne fått det til å fungere i noe openGL som Raptor sier, men sansynligvis ikke uten å hacke spillet til å gjkennkjenne det osm et annet kort osv. Om du skal ha et ektrem-ytelse kort til spillbruk, så må du nok lete andre steder =/ Uansett tror jeg ikek det kortet har så vanvittig ytelse. Jeg tror det heller inneholder en del avanserte features og en fullt programmerbar GPU som gjør det mye mer attraktivt i arbeids-sammenheng for CAD'ere osv. -Stigma Endret 30. november 2004 av Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå