John Keats Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg har tenkt å modde den gamle LCD skjermen min i et kabinett sånn at jeg kan la kabinettet stå på bordet mens jeg ser rett inn i siden på kabinettet (der LCD skjermen er) På denne måten slipper jeg å ha med både pc og skjerm på LAN. Noen synspunkter på dette? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 hadde værrt genialt om det hadde funket ordentlig da! Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Hadde også tenkt til dette, men fant ut at Lcd skjermen jeg hadde tenkt å bruke var i bruk allikevell ,mwn det høres tøft ut..Go for it!! edit:leifs Endret 30. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Burde vel ha god kjøling? ..for en skjerm er vel ikke akkurat kald... vet ikke jeg men høres logisk ut.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Knuste glassplata foran på den gamle LCD'en min for en stund tilbake, så jeg kan jo like godt bruke den til noe, i stedet for at den ligger der å støver.. Den er ganske gammel så den produserer ikke mengder av varme heller.. Eneste problemet blir vel å koble dn til skjermkortet på en pen måte, uten at det stikker metervis med ledninger ut av kabinettet bak.. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ser ut som en kul modd! Noe jeg trur kunne vært enda tøffe hadde vært å koblet lcd skjermen på siden av kabinettet eller noe, og brukt det som en sekundær skjærm for å vise informasjon som feks. varme, viftefart osv. Må vell finnes en måte å gjøre dette på, eventuelt skaffe et gammel pci kort å kunn bruke til denne saken som ekstra! H.kon Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 hei, på lcd skjerm min,va der s-video ut tak på. Har du det på din og? så kan du vel bare plugga s-video kabelen i ut taket på skjermkortet(om du har s-video da). Hadde bare et problem, å d va å få nok strøm til shiden. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Noe jeg trur kunne vært enda tøffe hadde vært å koblet lcd skjermen på siden av kabinettet eller noe, og brukt det som en sekundær skjærm for å vise informasjon som feks. varme, viftefart osv. Genialt!!! Lenke til kommentar
Thel Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ja, se for deg de med 20x2 bokstavers lcd display, så kommer du med en fargeskjærms pixel lcd som show-off, mange misunnelige blikk! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 En på bit-tech.net gjorde dette. Ble helt genialt, men sørg for at det er god luftstrøm i kabinettet. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Hmm..løpe til dynga å finne lcd skjerm :!: , er det bare å koble skjermledningene til prinerporten da?(Natrium: Du har vel ikke en link? ) Endret 30. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 tenk å kobla nå slags hengsler på LCDskjermensom gårtilkabinettet, slik at du kunne vippe den framog tilbake? Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Her er det en som har modda inn en "stor" LCD skjerm, noen som vet hvordan han får forskjellig bilde på den vanlige og den i PCen?(mener da ikke status på hdd osv.) Endret 2. desember 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det var på hardforum jeg hadde sett den ja... Blanda litt Lenke til kommentar
paraGon_88 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 synes denne på casemod.com er mye bedre enn den overfor... denne er bedre modda, og PC'n er bygd selv oxo! Casemod.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå