alexf Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Flash reklamer som synger ut "velkommen til visning" og annen høyfrekvent hyling hver gang jeg er uheldig å dra musen over dem er fantastisk plagsomt. Finnes det en nettleser, eller tilleggsfunksjonalitet til en nettleser, som enkelt dreper all form for uønsket lyd fra nettleseren? Jeg synes flash integrert i web-sider er en fin ting, og er ikke interessert i å fjærne all form for flash reklame. Jeg er heller ikke plaget av lydløse flashreklamer på internett. Enkelte sider er laget i flash, og har et musikk-theme som spilles i bakgrunnen. En løsning som dreper all flash og lyd er altså ikke hva jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Du har jo Adblock extension til Firefox som fungerer til å blokkere fash-reklamer og slikt. Men du må høyreklikke og velge Adblock Image selv så den gjør det ikke automatisk. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Jeg prøvde adblock extension tidligere i dag, og syntes ikke løsningen var fullgod, da den blokkerer all flash på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå